• Спрощена закупівля
  • КЕП

15540000-5 Сирні продукти (Сир твердий 50 % жирності та сир кисломолочний 9 % жирності)

67 014.00 UAH з ПДВ
Номер: b8c8e870456f42db8f7d9aa54aa86efe
Ідентифікатор договору: UA-2020-12-29-001980-a-a1
Замовник: Комунальна установа "Юр'ївський центр обслуговування закладів освіти" Юр'ївської селищної ради Юр’ївського району Дніпропетровської області
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
Класифікатор ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продуктиАналіз за цим CPV
Номер договору: 14/01-21
Дата підписання: 26.01.2021 12:22
Період дії договору: 26.01.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 67 014.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 11 169.00 UAH)
Оплачено: 67 014.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 11 169.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Сир твердий
Код ДК 021:2015: 15544000-3 Твердий сир
Кількість 111 кілограм
Період постачання 01.02.2021 - 01.06.2021
Місце постачання 51300, Україна, Дніпропетровська область, смт. Юр'ївка, Центральна, 112/А На карті
Сир кисломолочний
Код ДК 021:2015: 15542200-1 М’який сир
Кількість 585 кілограм
Період постачання 01.02.2021 - 01.06.2021
Місце постачання 51300, Україна, Дніпропетровська область, смт. Юр'ївка, Центральна, 112/А На карті

Внесені зміни

    Номер: db10c0b8324e4f59945e37f419090375
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 02.06.2021 16:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1.pdf
p7s
sign.p7s