-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Печатки та штампи
Закупівля згідно наявної потреби, що пов’язано із зміною найменування підприємства у зв’язку із зміною власника
7 700.00
UAH без ПДВ
Номер:
8943101dcf5241fe801ebc92cd696b9a
Ідентифікатор договору:
UA-2021-01-14-000661-a-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАДВІРНЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01993575
-
Контактна особа:
Романишин Руслана Михайлівна +380984498353 romanyshyn_r_m@ukr.net
-
Адреса:
78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, вул.Грушевського, 12
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКОРД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
13650490
-
Контактна особа:
СОЛТИСІК СВІТЛАНА МИРОНІВНА +380342552375
-
Адреса:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 28
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис:
Закупівля згідно наявної потреби, що пов’язано із зміною найменування підприємства у зв’язку із зміною власника
Номер договору:
4
Дата підписання:
14.01.2021 10:10
Період дії договору:
14.01.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
7 700.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Печатка D40 авт
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Печатки d40
Кількість
12 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
штампи 60*40
Кількість
7 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
штампи авт 58*22
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
штампи авт 47*18
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2021