• Переговорна процедура (скорочена)
  • КЕП

Послуги з централізованого теплопостачання

10 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 87cf6de755914c7d91404199aa9e2d58
Ідентифікатор договору: UA-2021-01-06-000970-b-b1
Замовник: Житомирська обласна рада
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Класифікатор ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукціяАналіз за цим CPV
Номер договору: 876
Дата підписання: 12.01.2021 14:00
Період дії договору: 01.01.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 10 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 666.66 UAH)
Оплачено: 10 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 666.66 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Централізоване опалення службових приміщень Житомирської обласної ради за адресою: вул. Театральна, 17/20
Код ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Кількість 4.997 гігакалорія
Період постачання 01.01.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, Театральна, 17/20 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Житомирська обласна рада
КП "Житомиртеплокомуненерго"
Сума 2618.96 UAH
Статус
Оплачений
22.02.2021 11:38
Док-ти 1
Житомирська обласна рада
КП "Житомиртеплокомуненерго"
Сума 2928.06 UAH
Статус
Оплачений
12.03.2021 11:44
Док-ти 1
Житомирська обласна рада
КП "Житомиртеплокомуненерго"
Сума 2235.57 UAH
Статус
Оплачений
14.04.2021 11:38
Док-ти 1
Житомирська обласна рада
КП "Житомиртеплокомуненерго"
Сума 796.56 UAH
Статус
Оплачений
14.05.2021 10:56
Док-ти 1
Житомирська обласна рада
КП "Житомиртеплокомуненерго"
Сума 1339.92 UAH
Статус
Оплачений
23.12.2021 12:40
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: d8fc53f1c0b240a49b6f50f77c99a870
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Виправлення неточностей в преамбулі основного договору стосовно дати довіреності заступника директора Учасника; в Розділі 1 "Предмет договору" не було зазначено обсяг закупівлі на 2021рік. в п.4.1. Розділу 4 "Порядок здійснення оплати" виправлення, що стосуються попередньої оплати; уточнення пункту 13.1 Розділу 13 "Строк дії договору" стосовно набрання чинності основного договору.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 19.01.2021 17:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Д.у №1.pdf
p7s
sign.p7s