-
Відкриті торги
-
КЕП
Електророзподільні кабелі
344 082.00
UAH з ПДВ
Номер:
c3da2d9538524d8e9614eb5fe3c04fd4
Ідентифікатор договору:
UA-2020-12-11-011972-c-a1
Замовник:
Управління поліції охорони в Івано-Франківській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
40108892
-
Контактна особа:
Сміх Любов Василівна +380342557832 smih1961@gmail.com https://www.guard.np.gov.ua/
-
Адреса:
76010, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Млинарська, 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ «ЛТД СМАРТ СІТІ»
×
-
Код ЄДРПОУ:
33100459
-
Контактна особа:
Шершун Михайло Петрович +380445005730 smart@security.com.ua
-
Адреса:
01015, Україна, м. Київ, Київ, вул. ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 5 літ. А, офіс 27
Класифікатор ДК 021:2015:
31320000-5 Електророзподільні кабеліАналіз за цим CPV
Номер договору:
10
Дата підписання:
20.01.2021 00:00
Період дії договору:
20.01.2021 00:00 - 31.03.2022 23:59
Сума договору:
344 082.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 57 347.00 UAH)
Оплачено:
344 082.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 57 347.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Електророзподільні кабелі
×
-
Країна виробництва:
UA Україна
Кількість
58500 метри
Період постачання
до 31.03.2022
Місце постачання
76010, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Млинарська, 2
На карті
Внесені зміни
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
4885444f59044057a38d6ba74705c45c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Радник у сфері публічних закупівель Все для закупівель на одному порталі COVID-19 24 години Технічна реалізація ProZorro для замовників Природний газ Електрична енергія Переговорна процедура закупівлі Аномально низька ціна Договір про закупівлю Допорогова / спрощена закупівля Звітування у закупівлях Закупівля робіт Моніторинг закупівель Конкурентні процедури Планування закупівель Практика оскарження закупівель Експерти відповідають Розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів Судова практика закупівель для замовників Тендерна документація Тендерний комітет/уповноважена особа Гід для новачків Допорогові/спрощені закупівлі Тендери Аномально низька ціна 24 години – другий шанс на перемогу Переговорна процедура Практика оскарження закупівель Судова практика для учасників Радник відповідає на запитання Строки в публічних закупівлях Технічна реалізація ProZorro Природний газ Електрична енергія COVID-19 Зразки документів замовникам Зразки документів учасникам Закон України «Про публічні закупівлі» Електрична енергія COVID-19 Закони Постанови Кодекси Укази Рішення Розпорядження Класифікатори Листи Мінекономіки Листи: інші Накази Консультації Мінекономіки Реєстр заяв про розстрочення, відстрочення грошового зобов’язання чи податкового боргу Природний газ Строки в публічних закупівлях Технічна реалізація ProZorro для замовників Електрична енергія Переговорна процедура закупівлі Предмет закупівлі Закупівля робіт Експерти відповідають Медичні закупівлі Тендерний комітет/уповноважена особа Оборонні закупівлі Планування закупівель Тендерна документація Договір про закупівлю ProZorro продажі Контроль та відповідальність закупівель Конкурентні процедури Допорогова / спрощена закупівля Звітування у закупівлях Розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів Судова практика закупівель для замовників Практика оскарження закупівель Моніторинг закупівель Гід для новачків Допорогові/спрощені закупівлі Тендери Аномально низька ціна 24 години - другий шанс на перемогу Переговорна процедура Практика оскарження закупівель Судова практика для учасників Радник відповідає на запитання Строки в публічних закупівлях Технічна реалізація ProZorro № 12 (123) за грудень № 11 (122) за листопад № 10 (121) за жовтень № 9 (120) за вересень № 8 (119) за серпень № 7 (118) за липень № 6 (117) за червень № 5 (116) за травень № 4 (115) за квітень № 3 (114) за березень № 2 (113) за лютий Спецвипуск щодо електронізації статті 17 Закону № 1 (112) за січень № 12 (111) за грудень № 11 (110) за листопад Тематичний спецвипуск «Закупівля електричної енергії на 2021 рік» № 10 (109) за жовтень № 9 (108) за вересень № 8 (107) за серпень № 7 (106) за липень № 6 (105) за червень № 5 (104) за травень № 4 (103) за квітень № 3 (102) за березень № 2 (101) за лютий № 1 (100) за січень № 1 (88) за січень № 2 (89) за лютий № 3 (90) за березень № 4 (91) за квітень № 5 (92) за травень № 6 (93) за червень № 7 (94) за липень № 8 (95) за серпень № 9 (96) за вересень № 10 (97) за жовтень № 11 (98) за листопад № 12 (99) за грудень № 1 (76) за січень № 2 (77) за лютий № 3 (78) за березень № 4 (79) за квітень № 5 (80) за травень № 6 (81) за червень № 7 (82) за липень № 8 (83) за серпень № 9 (84) за вересень № 10 (85) за жовтень № 11 (86) за листопад № 12 (87) за грудень № 1 (64) за січень № 2 (65) за лютий № 3 (66) за березень № 4 (67) за квітень № 5 (68) за травень № 6 (69) за червень № 7 (70) за липень № 8 (71) за серпень № 9 (72) за вересень № 10 (73) за жовтень № 11 (74) за листопад № 12 (75) за грудень № 1 (52) за січень № 2 (53) за лютий № 3 (54) за березень № 4 (55) за квітень № 5 (56) за травень № 6 (57) за червень № 7 (58) за липень № 8 (59) за серпень № 9 (60) за вересень № 10 (61) за жовтень № 11 (62) за листопад № 12 (63) за грудень № 1 (40) за січень № 2 (41) за лютий № 3 (42) за березень № 4 (43) за квітень № 5 (44) за травень № 6 (45) за червень № 7 (46) за липень № 8 (47) за серпень № 9 (48) за вересень № 10 (49) за жовтень № 11 (50) за листопад № 12 (51) за грудень № 1 (28) за січень № 2 (29) за лютий № 3 (30) за березень № 5 (31) за квітень № 6 (32) за травень № 7 (34) за липень № 7 (33) за червень № 8 (35) за серпень № 9 (36) за вересень № 10 (37) за жовтень № 11 (38) за листопад № 12 (39) за грудень Zakupki.Prom Агія Загребельська Альона Багінська Альона Жужа Альона Срібніченко Анастасія Бажецька Анастасія Бойко Анастасія Гордійчук Анастасія Каліна Анастасія Маляренко Анастасія Матвійчук Анастасія Скок Анастасія Ференц Андрій Баришполь Андрій Кузьменко Андрій Марусов Андрій Олефір Андрій Сябро Анна Селютіна Артем Устюгов Богдан Дубас Вадим Качуровський Валерій Урлюк Валерія Сіваченко Василь Задворний Вікторія Нехта Вікторія Ревтюх Вікторія Романюк Віта Аністратенко Володимир Маркович Галина Верцімаха Ганна Довгая Ганна Пясецька Ганна Севостьянова Ганна Удачіна Геннадій Пліс Георгій Яковлєв Гліб Денисюк Дар’я Пахомова Дарія Голубкіна Дмитро Корабльов Дмитро Мазенко Дмитро Михайлович Стек Журавльова Ірина Іван Левченко Іван Шекун Ігор Данчук Ігор Курочка Ігор Млечко Ігор Чемерис Ілля Лактін Інна Щербина Ірина Антонова Ірина Биковська Ірина Богатирьова Ірина Виджак Ірина Григорчук Ірина Кепич Ірина Олійник Ірина Федотова Катерина Бартащук Катерина Клочкова Катерина Плашенко Костянтин Трушковський Кріпак Інна Крістіна Бєлякова Лариса Шевчук Лілія Кулик Лоліта Галайда Любава Радійчук Любава Стефанюк Максим Боровик Максим Колдоба Максим Коломієць Максим Широков Маргарита Сур Марина Прокопенко Марія Бречко Марія Гадач Марія Морозова Марта Гоголь Микола Павленко Микола Смирнов Михайло Шелест Надія Карпич Наталія Геник Наталія Дімова Наталія Заєць Наталія Лєжніна Наталія Чабан Наталія Шимко Наталія Шокодько Національний банк України Оксана Кам'янецька Оксана Костенко Оксана Солодчук Олег Волянський Олег Новинський Олег Підгірський Олег Ружинський Олександр Голубчик Олександр Лаптєв Олександр Наріжний Олександр Нікітєнков Олександр Підмогильний Олександр Сологуб Олександр Фесенко Олександр Шатковський Олексій Грибановський Олексій Краснощоков Олексій Хмельницький Олена Гавриш Олена Жадан Олена Парфенюк Ольга Бабій Ольга Герасіна Ольга Данилюк Ольга Нечитайло Ольга Нос Ольга Піщанська Ольга Терещенко Ольга Ткач Остап Бринський Поліна Колганова Редакція Ріта Кучер Роман Магера Руслан Каспрів Світлана Берзіна Світлана Бовсунюк Світлана Панаіотіді Світлана Рзаєва Сергій Кондратюк Сергій Ожерєдов Сергій Сагун Сергій Циб Стін Бруун-Нільсен Таїса Виговська Тетяна Коба Тетяна Колісник Тетяна Коріненко Тетяна Мішта Тетяна Покотило Тетяна Руденко Тетяна Терновська Христина Зелінська Юлія Ключник Юлія Лісова Юлія Рогатюк Юлія Ситник Юлія Соболь Юлія Шекун Юрій Литвиненко Юрій Шаповал Яна Устюгова Яна Щегольська Відповідальна особа Природний газ Prozorro Market Обґрунтування на виконання Постанови № 710 Додаткові угоди Спрощена закупівля Інші Тендерна документація Переговорна процедура Проекти договорів з Прозорро Протоколи Тендерний комітет Технічні специфікації Уповноважена особа Форми документів Антикорупційна програма Приклади листів Оскарження Документи щодо етичної поведінки Аби не помилитись, з’ясуйте, що вважатиметься «початковим» договором при продовженні на 20 % Наталія Чабан 1892 6 Грудня 2021 Аби не помилитись, з’ясуйте, що вважатиметься «початковим» договором при продовженні на 20 % Новий рік уже на порозі, й подекуди єдиний вихід забезпечити потребу у предметі закупівлі, яку з певних причин не оголошено наприкінці поточного року, — продовжити дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі /спрощеної закупівлі на початку наступного року. Однак не все так просто — замовник стикається з неузгодженістю позицій: що вважатиметься «початковим договором» у розумінні частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон): договір про закупівлю у початковій редакції чи з урахуванням усіх змін у процесі його виконання? Аби прийняти правильне рішення та не нести адмінвідповідальності, традиційно розглянемо позицію Уповноваженого органу з цього питання. На офіційному порталі Уповноваженого органу оприлюднено запит № 2286/2020 від НАК «Н» з таким змістом: «Доброго дня! Просимо надати роз’яснення щодо такого. За результатами відкритих торгів відповідно до Закону України ‟Про публічні закупівлі” (далі — Закон) Замовником у кінці 2018 року було укладено договір про закупівлю зі строком дії до 31.12.2020 (замовник не є розпорядником бюджетних коштів). Чи є правомірним продовження дії згаданого вище договору в кінці 2020 року із застосування норм частини 6 статті 41 Закону, а саме: дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку». Відповідь Уповноваженого органу на це спірне питання така: «Згідно з пунктом 8 частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини 6 цієї статті. Відповідно до частини 6 статті 41 Закону дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. При цьому необхідно зазначити, що ця норма Закону розповсюджується на договори про закупівлю, укладені з дотриманням вимог Закону. Крім того, ураховуючи вимоги частини 1 статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору, продовження дії договору про закупівлю можливе у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку. Своєю чергою, 20 відсотків відраховується від остаточної (кінцевої) вартості укладеного договору про закупівлю з урахуванням змін, внесених до нього (у разі наявності). Водночас, оскільки правовим підґрунтям терміна “видатки” є бюджетне законодавство, зокрема Бюджетний кодекс України, обмеження частини 6 статті 41 Закону в контексті наявності затверджених в установленому порядку видатків стосуються розпорядників та / або одержувачів бюджетних коштів, які враховуються ними під час укладання відповідних додаткових угод у частині умов щодо виникнення платіжних зобов’язань замовника. Отже, норма частини 6 статті 41 Закону щодо продовження строку дії договору про закупівлю, укладеного в попередньому році, застосовується замовником саме у разі необхідності проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, достатньому для забезпечення потреби замовника на час проведення такої процедури закупівлі, який не може перевищувати 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Якщо замовником застосовано частину 6 статті 41 Закону, складання та затвердження річного плану щодо закупівель здійснюється без урахування обсягів, за якими виникли зобов’язання у зв’язку із продовженням строку дії договору про закупівлю у зазначеному випадку. При цьому зазначаємо, що ураховуючи частину 2 статті 19 Конституції України, та відповідно до норм Закону, Положення про Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459 (зі змінами), до компетенції Мінекономіки як Уповноваженого органу не належить визначення правомірності дій замовників у конкретних випадках». Коментар редакції До початку аналізу спірних моментів, пов’язаних із трактуванням та застосуванням на практиці положень частини 6 статті 41 Закону, пропонуємо детальніше зупинитися на змісті запропонованого до розгляду запиту. Зокрема, питання стосується правомірності продовження дії договору про закупівлю, укладеного у 2018 році, на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року. Як відомо, закон не має зворотної сили, якщо тільки він не пом’якшує відповідальності особи (частина 1 статті 58 Конституції України). Це правило конкретизоване у статті 5 Цивільного кодексу України: акти цивільного законодавства регулюють відносини, які виникли з дня набрання ними чинності; акт цивільного законодавства не має зворотної дії у часі, крім випадків, коли він пом’якшує або скасовує цивільну відповідальність особи; якщо цивільні відносини виникли раніше і регулювалися актом цивільного законодавства, який втратив чинність, новий акт цивільного законодавства застосовується до прав та обов’язків, що виникли з моменту набрання ним чинності. Питання продовження дії договору про закупівлю, укладеного НАК «Н», регулюється частиною 5 статті 36 редакції Закону, що була чинною на момент його укладення: «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку». З огляду на викладене, посилання Уповноваженого органу на частину 6 статті 41 Закону під час надання відповіді на запит щодо продовження дії договору про закупівлю наприкінці поточного року є необґрунтованим та таким, що суперечить частині 1 статті 58 Конституції України та статті 5 Цивільного кодексу України. Проте, це завадило Уповноваженому органу надати роз’яснення щодо застосування норм частини 6 статті 41 Закону. Так, частина 6 статті 41 Закону дозволяє продовжити дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Передбачена Законом норма є актуальною наприкінці року та застосовується замовником у разі, якщо потреба є систематичною та має бути безперервно забезпечена навіть на час проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі для цілей наступного року, однак містить певну невизначеність. Так, спірність питання зумовлена відсутністю правового підґрунтя визначення терміна «початковий договір», з яким напряму пов’язаний розрахунок закупівлі дозволеного обсягу предмета закупівлі. Оскільки протягом виконання договірних зобов’язань, керуючись частиною 5 статті 41 Закону, істотні умови договору про закупівлю, зокрема, в частині його ціни залежно від потреби замовника можуть змінюватись, то у разі визначення обсягу в розмірі до 20 % суми попереднього договору про закупівлю замовник має чітко визначити, суму якого саме договору про закупівлю слід взяти за основу при продовженні, аби забезпечити потребу на час проведення наступної закупівлі. Розглянемо на прикладах, як правова невизначеність позицій з цього питання впливатиме на кінцевий результат. Варіант № 1: початковий договір про закупівлю включатиме усі зміни протягом його виконання Саме такої позиції дотримується Мінекономіки у своєму листі від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю», залишаючи її незмінною й у наведеному роз’ясненні. Отже, цей підхід передбачає, що 20 % слід відраховувати від загальної (остаточної) суми договору з урахуванням усіх змін, що відбулися в поточному році (як у сторону збільшення, так і зменшення). Як виглядатиме розрахунок за цим правилом на практиці, розглянемо нижче. За результатами оголошеної процедури закупівлі електричної енергії укладено договір про закупівлю на загальну суму 700 тис. грн. У процесі виконання договірних зобов’язань у зв’язку з коливанням цін на ринку з подальшим внесенням змін до істотних умов договору про закупівлю в частині його ціни, на кінець бюджетного періоду замовником було сплачено 750 тис. грн. З огляду на викладене та враховуючи наведену позицію Уповноваженого органу, замовник прийняв рішення продовжити дію вказаного договору про закупівлю на суму, що не перевищуватиме 150 тис. грн (750 тис. грн х 20 % = 150 тис. грн). Висновок до варіанта № 1: поняття «початковий договір про закупівлю» у цій нормі не змінює того, що 20 % відраховуються від останньої ціни договору про закупівлю, що включає усі її зміни протягом дії договору про закупівлю. Варіант № 2: початковий договір про закупівлю відповідає сумі за результатами проведеного аукціону Інша позиція трактування частини 6 статті 41 Закону така: 20 % слід рахувати від суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, що відповідатиме сумі за результатами проведеного аукціону, — без урахування будь-яких змін (як на збільшення, так і на зменшення початкової ціни договору про закупівлю), що відбулися у процесі його виконання. Прихильники цієї теорії у своїх доказах звертають увагу на уточненні законодавця в цій частині: «… в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році…». Крім того, йдеться саме про суму початкового договору в однині, тому логічно припустити, що це є саме ціна договору про закупівлю у редакції, що була оприлюднена за результатами аукціону, без урахування будь-яких подальших змін. Додатковим аргументом цієї теорії виступатиме трактування Академічним тлумачним словником поняття «початковий» — «який перебуває на початку чого-небудь, передує чомусь; характерний для початку якої-небудь дії або якогось процесу; вихідний; який приймається за вихідний пункт відрахунку; нульовий тощо». Ця позиція кардинально відрізняється від попередньої та передбачає, що для забезпечення потреби замовника на час, достатній для проведення процедури закупівлі /спрощеної закупівлі (яка є потребою вже наступного року), законодавчо передбачено можливість продовження строку дії попереднього договору про закупівлю в обсязі, який не може перевищувати 20 % суми такого договору про закупівлю без урахування внесених змін протягом його виконання. Для кращого розуміння та порівняння отриманих можливостей під час застосування цієї норми в контексті варіанта № 1 та № 2 за основу візьмемо попередній приклад. За результатами оголошеної процедури закупівлі електричної енергії укладено договір про закупівлю на загальну суму 700 тис. грн. У процесі виконання договірних зобов’язань у зв’язку з коливанням цін на ринку з подальшим внесенням змін до істотних умов договору про закупівлю в частині його ціни, на кінець бюджетного періоду замовником було сплачено 750 тис. грн. З огляду на викладене та враховуючи поняття «початковий договір», замовник прийняв рішення продовжити дію договору про закупівлю на суму, що не перевищуватиме 140 тис. грн (700 тис. грн х 20 % = 140 тис. грн). З огляду на викладене, незалежно від того, чи вносились у процесі виконання договору про закупівлю зміни у зв’язку з коливанням цін на ринку товарів / змінами біржових котирувань тощо, що призвело до збільшення загальної суми договору про закупівлю, або ж навпаки — через зменшення фінансування / потреби, під час виконання договірних зобов’язань, що матиме наслідком зменшення загальної суми укладеного договору про закупівлю, — в усіх наведених випадках правомірним буде продовжити дію договору про закупівлю на суму, що не перевищуватиме 140 тис. грн. Висновок до варіанта № 2: 20 % рахують від загальної ціни договору про закупівлю в тій його редакції, що була оприлюднена за результатами аукціону, без урахування будь-яких змін (як на збільшення, так і на зменшення початкової ціни договору про закупівлю), що були в поточному році. Неоднозначні тлумачення цієї норми Закону в період, коли потреба в її застосуванні досягає свого піку, викликає серед закупівельної спільноти сумніви, і недарма, адже ні для кого не секрет, що роз’яснення державних органів (листи, рекомендації), у тому числі Уповноваженого органу, мають суто інформаційний характер, а інші тлумачення цієї норми відсутні. Ситуація загострюється через встановлену адміністративну відповідальністю для осіб, які причетні до процесу виконання договору про закупівлю. Так, статтею 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення законодавець передбачив, зокрема, що у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом, на службових (посадових), уповноважених осіб замовника накладається штраф від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (25 500 – 51 000 грн). Хай як заплутано не виглядають реалії сьогодення, проте вихід є завжди. Сформуємо його у вигляді декількох рекомендацій, які варто врахувати під час прийняття рішення: необхідно запланувати обсяг закупівлі, яка здійснюватиметься наступного року. Це дасть замовнику можливість визначити, скільки саме необхідно додатково закупити, аби встигнути здійснити наступне планове придбання на початку року. Вказаний обсяг може бути і меншим, але у будь-якому разі не може перевищувати 20 % суми попереднього договору про закупівлю. Детальніше на порталі RADNUK.COM.UA у статті «Чотири з половиною умови правомірного продовження дії договору про закупівлю на 20 %»; необхідно визначитися із процедурою закупівлі / спрощеною закупівлею, яку слід проводити для забезпечення потреби наступного року. Це надасть можливість встановити орієнтовний строк, на який попередній договір про закупівлю має бути продовжено; варто здійснити попередній аналіз внесених змін до договору про закупівлю та визначити для себе найбезпечніший сценарій розгортання подій, вибравши один із запропонованих варіантів розрахунку ціни з мінімальними ризиками. Приклади додаткових угод завантажуйте з порталу RADNUK.COM.UA з розділу «Зразки документів» — «Зразки документів замовникам» — «Додаткові угоди». Замовникам Договір про закупівлю Ще по темі: 29 Грудня 2021 28 Грудня 2021 24 Грудня 2021 22 Грудня 2021 Договір про закупівлю Публікації про роль договору у закупівлях, зокрема, про особливості укладення, виконання, зміни, розірвання договору та ін. banner Радник у сфері бюджетної бухгалтерії banner Тендерний супровід для замовників та учасників публічних закупівель banner Порадник з електричної енергії Рятівні 20 % на початку року для замовника Рятівні 20 % на початку року для замовника Договір про закупівлю Законодавець дещо спростив життя замовників на початку року та дозволив продовжити договори про закупівлю на термін, достатній для проведення процедури Редакція 1176 22 Грудня 2021 Порівняльна таблиця чергових змін до Закону Порівняльна таблиця чергових змін до Закону Тендерний комітет/уповноважена особа Розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів 16.12.2021 прийнято Закон про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації Анна Селютіна 1056 17 Грудня 2021 Дев’ять актуальних запитань щодо звітування про виконання договору про закупівлю Дев’ять актуальних запитань щодо звітування про виконання договору про закупівлю Звітування у закупівлях Січень — це завжди активний період звітування про виконання договорів про закупівлю за попередній рік. Адже пунктом 12 частини 1 Анна Селютіна 1032 21 Грудня 2021 Історія однієї переговорної процедури: судова практика Історія однієї переговорної процедури: судова практика Судова практика для учасників Судова практика закупівель для замовників До вашої уваги історія однієї переговорної процедури з чималою вартістю. Замовник, який займається забезпеченням благоустрою та інфраструктури у місті Дніпрі, Катерина Плашенко 984 16 Грудня 2021 Оплата праці уповноваженої особи: порівняння основного працівника, сумісництва та суміщення посади Оплата праці уповноваженої особи: порівняння основного працівника, сумісництва та суміщення посади Тендерний комітет/уповноважена особа Уповноважена особа (особи) — службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення Таїса Виговська 692 23 Грудня 2021 УО може працювати у декількох замовників одночасно: факт чи порушення? УО може працювати у декількох замовників одночасно: факт чи порушення? Тендерний комітет/уповноважена особа Формат правовідносин «замовник — уповноважена особа» досі викликає дискусії та потребує якщо не роз’яснень, то додаткових уточнень. Ні для кого Наталія Чабан 652 20 Грудня 2021 Підписка на Радник у сфері публічних закупівель — це document Більше матеріалів 200+ зразків документів та найновіші статті від експертів document Підтримка У режимі 24/7 задавайте запитання експертам онлайн та гаряча лінія з пн по чт (16:00-17:30) document Додаткові бонуси Знижки від Академії Радник та сповіщення про важливі зміни Про нас Як користуватись сайтом Політика конфіденційності Договір публічної оферти Контакти Карта сайту Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на журнал “Радник в сфері державних закупівель”, в будь-якому вигляді суворо заборонено. Радник в сфері публічних закупівель, 2021. Всі права захищені. Підписні індекси 76326 друкований + електронний журнали 89613 друкований журнал 76471 інтернет-портал +38(044)451-85-71 radnukdz@gmail.com пн-чт 09:00-18:00 пт 09:00-17:00
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a87fc0144d67426f98d96c13f9aa8b97
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Під час публікації змін та оприлюднення додаткової угоди №1 на продовження строку дії договору ПОМИЛКОВО було вставлено текст у опис причини змін.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
1fa2366387a841c895e79d012a8fd88c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зменшення обсягів закупівлі
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
30.03.2022 00:00
Статус:
Опубліковано