Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Охоронні послуги за кодом ДК021:2015 - 79710000-4. Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 та м. Южне, вул. Приморська, 1, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2021 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 321 875,20 грн. без ПДВ /6 386 250,24 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20.11.2020 о 15:00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги протягом 20 банківських днів з дати підписання акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого виконавцем рахунку. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 20.11.2020 о 15:00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
65481, Україна, Одеська область, Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:ТОВ "АНТАРЕС-3000"
×
Код ЄДРПОУ:
35439877
Контактна особа:
Сергій Жмуренко +380668777796 tov.antares3000@gmail.com
Адреса:
36038, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул.Шевченка, 100
Класифікатор ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послугиАналіз за цим CPV
Опис:1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Охоронні послуги за кодом ДК021:2015 - 79710000-4. Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 та м. Южне, вул. Приморська, 1, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2021 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 321 875,20 грн. без ПДВ /6 386 250,24 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20.11.2020 о 15:00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги протягом 20 банківських днів з дати підписання акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого виконавцем рахунку. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 20.11.2020 о 15:00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Номер договору:7-В-ПВФ-21
Дата підписання:15.01.2021 00:00
Період дії договору:15.01.2021 00:00 - 25.01.2022 00:00
Сума договору:5 031 037.44 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 838 506.24 UAH)
Оплачено:4 721 435.16 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 786 905.86 UAH)
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: згідно із частиною 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
«1. Відповідно до п. 8.5. Договору, Сторони досягли згоди п.п. 2.1.1. Договору викласти в наступній редакції:
«2.1.1. Надати Послуги згідно з Додатком № 1 – «Технічний порядок надання послуг», Додатком № 2 – «Розрахунок вартості послуг» та Додатком № 3 – «Замовлення» (далі – Замовлення), які є невід’ємними частинами Договору, строком до 13.01.2022.».
2. Відповідно до п. 8.5. Договору, Сторони досягли згоди п. 4.1. Договору викласти в наступній редакції:
«4.1. Загальна вартість Послуг складає 4 063 530,24 грн. (чотири мільйони шістдесят три тисячі п’ятсот тридцять грн., 24 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ складає 812 706,05 грн. (вісімсот дванадцять тисяч сімсот шість грн., 05 коп.), разом ціна цього Договору становить 4 876 236,29 грн. (чотири мільйони вісімсот сімдесят шість тисяч двісті тридцять шість грн., 29 коп.) з ПДВ та визначена Сторонами у Додатку № 2 – «Розрахунок вартості послуг», який є невід'ємною частиною Договору.».
3. Відповідно до п. 8.5. Договору, Сторони досягли згоди п. 7.1. Договору викласти в наступній редакції:
«7.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 13.01.2022, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.».
4. Відповідно до пункту 8.5. Договору, Сторони досягли згоди Додаток № 2 – «Розрахунок вартості послуг» викласти в новій редакції, що додається до цієї Угоди та є невід’ємною частиною Договору.»
Опис змін, які не відносяться до істотних умов договору:
«5. Відповідно до п. 8.5. Договору, Сторони досягли згоди Розділ 11. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН», в частині юридичної адреси та банківських реквізитів Виконавця, викласти в новій редакції, а саме:
«36002, м. Полтава,
вул. Довженка, буд. 2-ж IBAN:UA483052990000026009031203643».
Номер додаткової угоди:1
Дата внесення змін до договору:30.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
pdf
ду 1 к 7-В-ПВФ-21 від 15.01.2021 ТОВ АНТАРЕС-3000.pdf
docx
повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.doc...
p7s
sign.p7s
Номер:4a0a68b3fc9e435d9f0ce50eb16d90fd
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: згідно із частиною 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
«1. Відповідно до п. 8.5. Договору, Сторони досягли згоди п.п. 2.1.1. Договору викласти в наступній редакції:
«2.1.1. Надати Послуги згідно з Додатком № 1 – «Технічний порядок надання послуг», Додатком № 2 – «Розрахунок вартості послуг» та Додатком № 3 – «Замовлення» (далі – Замовлення), які є невід’ємними частинами Договору, строком до 25.01.2022.».
2. Відповідно до п. 8.5. Договору, Сторони досягли згоди п. 4.1. Договору викласти в наступній редакції:
«4.1. Загальна вартість Послуг складає 4 192 531,20 грн. (чотири мільйони сто дев’яносто дві тисячі п’ятсот тридцять одна грн., 20 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ складає 838 506,24 грн. (вісімсот тридцять вісім тисяч п’ятсот шість грн., 24 коп.), разом ціна цього Договору становить 5 031 037,44 грн. (п’ять мільйонів тридцять одна тисяча тридцять сім грн., 44 коп.) з ПДВ та визначена Сторонами у Додатку № 2 – «Розрахунок вартості послуг», який є невід'ємною частиною Договору.».
3. Відповідно до п. 8.5. Договору, Сторони досягли згоди п. 7.1. Договору викласти в наступній редакції:
«7.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 25.01.2022, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.».
4. Відповідно до пункту 8.5. Договору, Сторони досягли згоди Додаток № 2 – «Розрахунок вартості послуг» викласти в новій редакції, що додається до цієї Угоди та є невід’ємною частиною Договору.»
Номер додаткової угоди:2
Дата внесення змін до договору:12.01.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
pdf
ду № 2 до дог 7-В-ПВФ-21 від 15.01.2021 ТОВ АНТАРЕС-3000.pdf
docx
повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю (2)...