-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з вивезення побутових відходів за адресою: м. Житомир, вул. Ольжича, 7, вул. М. Сціборського, 6а (ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/ видалення сміття та поводження зі сміттям)
6 555.12
UAH з ПДВ
Номер:
a30d9a82ea304ba28969bb24909eff0b
Ідентифікатор договору:
UA-2020-12-29-005290-a-a1
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
13559341
-
Контактна особа:
Ольга Катаранова +380934054843 olgakataranova@gmail.com
-
Адреса:
10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. ОЛЬЖИЧА , 7
-
Категорія:
Орган соціального страхування
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН БІН УКРАЇНА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42280155
-
Контактна особа:
Барах Євген Вікторович +380972022025
-
Адреса:
10009, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Селецька, 33
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору:
156/507
Дата підписання:
29.12.2020 09:00
Період дії договору:
01.01.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
6 555.12 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 092.52 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з вивезення побутових відходів за адресою: м. Житомир, вул. Ольжича, 7. ДК 021:2015 90511000-2 - Послуги зі збирання сміття (Джерело фінансування закупівлі: Бюджет Пенсійного фонду України)
Кількість
1 послуга
Період постачання
01.01.2021 - 31.12.2021
Послуги з вивезення побутових відходів за адресою: м. Житомир, вул. М. Сціборського, 6а. ДК 021:2015 90511000-2 - Послуги зі збирання сміття (Джерело фінансування закупівлі: Бюджет Пенсійного фонду України)
Кількість
1 послуга
Період постачання
01.01.2021 - 31.12.2021
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
37ac657ab8f945f7a5d4bdb7f34f9000
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зменшення обсягів закупівлі до 57,2906 м. куб на рік у зв'язку зі змінами тарифів на послуги згідно з рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради від 07.07.2021р. №735 та рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради від 02.12.2020р. №1424.
Номер додаткової угоди:
1/258
Дата внесення змін до договору:
25.08.2021 16:50
Статус:
Опубліковано