• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з вивезення побутових відходів за адресою: м. Житомир, вул. Ольжича, 7, вул. М. Сціборського, 6а (ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/ видалення сміття та поводження зі сміттям)

6 555.12 UAH з ПДВ
Номер: a30d9a82ea304ba28969bb24909eff0b
Ідентифікатор договору: UA-2020-12-29-005290-a-a1
Замовник: Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН БІН УКРАЇНА"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 156/507
Дата підписання: 29.12.2020 09:00
Період дії договору: 01.01.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 6 555.12 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 092.52 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з вивезення побутових відходів за адресою: м. Житомир, вул. Ольжича, 7. ДК 021:2015 90511000-2 - Послуги зі збирання сміття (Джерело фінансування закупівлі: Бюджет Пенсійного фонду України)
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 1 послуга
Період постачання 01.01.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Ольжича, 7 На карті
Послуги з вивезення побутових відходів за адресою: м. Житомир, вул. М. Сціборського, 6а. ДК 021:2015 90511000-2 - Послуги зі збирання сміття (Джерело фінансування закупівлі: Бюджет Пенсійного фонду України)
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 1 послуга
Період постачання 01.01.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. М. Сціборського, 6а На карті

Внесені зміни

    Номер: 37ac657ab8f945f7a5d4bdb7f34f9000
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі до 57,2906 м. куб на рік у зв'язку зі змінами тарифів на послуги згідно з рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради від 07.07.2021р. №735 та рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради від 02.12.2020р. №1424.
    Номер додаткової угоди: 1/258
    Дата внесення змін до договору: 25.08.2021 16:50
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Рішення до Договору 258.pdf
pdf
Додаткова угода № 258.pdf
p7s
sign.p7s