• Переговорна процедура
  • КЕП

Ремонтування та технічне обслуговування торгового устаткування (РРО)

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид предмета закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки за кодом ДК 021:2015 50310000-1. Ремонтування та технічне обслуговування торгового устаткування (РРО) . 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: - вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська область, 65481, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний); - вул. Приморська, буд. 1, м. Южне, Одеська область, 65481, СП «Портовик» ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2021 року. 10. Умови оплати договору про закупівлю (порядок здійснення розрахунків): за фактично надані послуги, щоквартально після підписання Актів здавання-приймання наданих послуг та на підставі наданих рахунків, протягом 15 банківських днів. 11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "ТОРГТЕХНІКА 98" (ТОВ ФІРМА "ТОРГТЕХНІКА 98"). 12. Ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: 25413694. 13. Місцезнаходження та контактні номери телефонів учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори: вул. Болгарська, буд. 52, прим. 501, м. Одеса, 65005, 0482-35-66-81. 14. Узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі: 17 550,00 грн. без ПДВ / 21 060,00 грн. з ПДВ. 15. Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі": абз. 4 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" (відсутність конкуренції з технічних причин). 16. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: керуючись п. 53 «Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій», який затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2004 № 601 (із змінами) «…користувачі мають право самостійно обирати центри сервісного обслуговування з числа центрів сервісного обслуговування, які мають право на технічне обслуговування та ремонт відповідних моделей (модифікацій) реєстраторів, з якими вони укладають договори про технічне обслуговування та ремонт реєстраторів». Реєстратори розрахункових операцій (далі РРО) ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) були введені в експлуатацію в 2013 році центром сервісного обслуговування ТОВ фірма «Торгтехніка 98» на підставі укладеного дого

21 060.00 UAH з ПДВ
Номер: cd81c29979b946af84478192b9cdc28f
Ідентифікатор договору: UA-2020-12-29-002418-a-a1
Замовник: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "ТОРГТЕХНІКА 98"
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Опис: 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид предмета закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки за кодом ДК 021:2015 50310000-1. Ремонтування та технічне обслуговування торгового устаткування (РРО) . 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: - вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська область, 65481, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний); - вул. Приморська, буд. 1, м. Южне, Одеська область, 65481, СП «Портовик» ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2021 року. 10. Умови оплати договору про закупівлю (порядок здійснення розрахунків): за фактично надані послуги, щоквартально після підписання Актів здавання-приймання наданих послуг та на підставі наданих рахунків, протягом 15 банківських днів. 11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "ТОРГТЕХНІКА 98" (ТОВ ФІРМА "ТОРГТЕХНІКА 98"). 12. Ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: 25413694. 13. Місцезнаходження та контактні номери телефонів учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори: вул. Болгарська, буд. 52, прим. 501, м. Одеса, 65005, 0482-35-66-81. 14. Узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі: 17 550,00 грн. без ПДВ / 21 060,00 грн. з ПДВ. 15. Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі": абз. 4 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" (відсутність конкуренції з технічних причин). 16. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: керуючись п. 53 «Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій», який затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2004 № 601 (із змінами) «…користувачі мають право самостійно обирати центри сервісного обслуговування з числа центрів сервісного обслуговування, які мають право на технічне обслуговування та ремонт відповідних моделей (модифікацій) реєстраторів, з якими вони укладають договори про технічне обслуговування та ремонт реєстраторів». Реєстратори розрахункових операцій (далі РРО) ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) були введені в експлуатацію в 2013 році центром сервісного обслуговування ТОВ фірма «Торгтехніка 98» на підставі укладеного дого
Номер договору: 5-В-ПВФ-21
Дата підписання: 11.01.2021 00:00
Період дії договору: 11.01.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 21 060.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 510.00 UAH)
Оплачено: 19 440.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 240.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ремонтування та технічне обслуговування торгового устаткування (РРО)
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації