-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Монтаж (реконструкція) системи киснепостачання в головному корпусі Комунального підприємства «Луцька центральна районна лікарня Луцької районної ради», за адресою: Волинська обл., Луцький район, село Липини, вул. Теремнівська, буд. 100» (далі - Об’єкт будівництва) код за ДК 021:2015: 45300000-0- Будівельно-монтажні роботи
1 615 528.80
UAH з ПДВ
Номер:
c0545b95ee63443988d0f1c951987138
Ідентифікатор договору:
UA-2020-12-28-007576-c-c1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01983134
-
Контактна особа:
Юлія Левченко +380332253775,+380508508932 newmed@ukr.net http://lcrl.com.ua/
-
Адреса:
45601, Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛВІ-ЛАЙН"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33639596
-
Контактна особа:
КЛЯШТОРНИЙ СЕРГІЙ ВІЛ’ЄВИЧ +380444957927
-
Адреса:
04071, Україна, м. Київ, г. Киев, Подільський район ВУЛИЦЯ ХОРИВА будинок 31-А
Класифікатор ДК 021:2015:
45300000-0 Будівельно-монтажні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
455
Дата підписання:
28.12.2020 12:00
Період дії договору:
28.12.2020 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
1 615 528.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 222 168.80 UAH)
Оплачено:
1 040 348.36 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 125 657.34 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Монтаж (реконструкція) системи киснепостачання в головному корпусі Комунального підприємства «Луцька центральна районна лікарня Луцької районної ради», за адресою: Волинська обл., Луцький район, село Липини, вул. Теремнівська, буд. 100» (далі - Об’єкт будівництва) код за ДК 021:2015: 45300000-0- Будівельно-монтажні роботи
Кількість
1 роботи
Період постачання
28.12.2020 - 28.03.2021
Місце постачання
45601, Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
e8b24d7a33094f0399b67d9f3763c63a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛВІ-ЛАЙН», що діє за ліцензією, реєстраційний запис № 2013050487, одержаною 15.05.2018 р., надалі іменоване «Підрядник», в особі директора Кляшторного Сергія Віл’євича, який діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ" надалі іменоване «Замовник», в особі в особі директора Коновала Сергія Михайловича, що діє на підставі Статуту затвердженого рішенням сесії Луцької районної ради сьомого скликання від 28.12.2018 № 34/12 , з другої сторони, які надалі іменуються разом “Сторони”, а окремо – “Сторона” у відповідних відмінках, керуючись частиною третьою статті 173 Господарського кодексу України, статтями 213, 637 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду 1 про тлумачення Договору будівельного підряду 455 від 28 грудня 2020 року (далі – Договір) про таке:
1. Ця Додаткова угода не змінює істотні та інші умови Договору будівельного підряду 455 від 28 грудня 2020 року, жодним чином не встановлює нових, не припиняє і не змінює існуючих зобов’язань Сторін за Договором, а спрямована виключно на тлумачення і конкретизацію змісту окремих умов Договору в процесі його виконання, з метою забезпечення правильного, однакового та однозначного розуміння, виконання і застосування Договору, його окремих положень та умов, Сторонами і третіми особами.
2. Шляхом укладення цієї Додаткової угоди, відповідно до статті 173 Господарського кодексу України, статей 213, 637 Цивільного кодексу України, Сторони погодили:
- викласти п.7.2. Розділу 7 “Ціна робіт та порядок розрахунків” Договору в наступній редакції:
“7.2. Загальна ціна будівельних робіт за даним Договором становить 1 615 528,80
гривень (Один мільйон шістсот п'ятнадцять тисяч п'ятсот двадцять вісім
гривень 80 копійок) у тому числі ПДВ - 222 168,80 грн, в тому числі:
- за рахунок бюджетних коштів (коштів місцевого бюджету): 807764,40 (вісімсот сім тисяч сімсот шістдесят чотири гривні 40 копійок) , у тому числі ПДВ 111084,40 грн.
- за рахунок власного бюджету (коштів від господарської діяльності підприємства: 807764,40 (вісімсот сім тисяч сімсот шістдесят чотири гривні 40 копійок) , у тому числі ПДВ 111084,40 грн.
Сума коштів на виконання договору на 2020 рік становить 807764,40 (вісімсот сім тисяч сімсот шістдесят чотири гривні 40 копійок) , у тому числі ПДВ 111084,40 грн за рахунок бюджетних коштів (коштів місцевого бюджету).
Сума коштів на виконання договору на 2021 рік становить 807764,40 (вісімсот сім тисяч сімсот шістдесят чотири гривні 40 копійок) , у тому числі ПДВ 111084,40 грн за рахунок власного бюджету (коштів від господарської діяльності підприємства)”
- викласти п.7.3. Розділу 7 “Ціна робіт та порядок розрахунків” Договору в наступній редакції:
“7.3. Замовник має право на попередню оплату за проведення робіт з монтажу системи кисне постачання в розмірі 50% їх вартості на строк не більше 3-х (трьох) місяців у розмірі 807764,40 (вісімсот сім тисяч сімсот шістдесят чотири гривні 40 копійок) , у тому числі ПДВ 111084,40 грн. відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення каратину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID- 19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»”
3. Ця Додаткова угода набуває чинності у день його підписання Сторонами, є невід’ємною частиною Договору, і застосовується до відносин, що виникли з моменту підписання Сторонами первинного Договору.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
28.12.2020 17:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
3ec9a80da07d4f06a28d2bd13d94d260
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛВІ-ЛАЙН», що діє за ліцензією, реєстраційний запис № 2013050487, одержаною 15.05.2018 р., надалі іменоване «Підрядник», в особі директора Кляшторного Сергія Віл’євича, який діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ в особі директора Коновала Сергія Михайловича, що діє на підставі Статуту, затвердженого рішенням Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області № 21/2 від 06.11.2020 р, надалі іменоване «Замовник», з другої сторони, які надалі іменуються разом “Сторони”, а окремо – “Сторона” у відповідних відмінках, враховуючи рішення Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області № 21/2 від 06.11.2020 року «Про прийняття із спільної власності територіальних громад сіл, селищ Луцького району у комунальну власність Підгайцівської сільської ради комунального підприємства «Луцька центральна районна лікарня Луцької районної ради», керуючись ст.104, 107, 512 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду 2 до Договору будівельного підряду 455 від 28 грудня 2020 року (далі – Договір) про таке:
1. У зв’язку з державною реєстрацією дії щодо прийняття із спільної власності територіальних громад сіл, селищ Луцького району у комунальну власність Підгайцівської сільської ради комунального підприємства «Луцька центральна районна лікарня Луцької районної ради, визнанням того, що КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ є правонаступником усіх майнових і немайнових прав КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ", Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, замінивши по тексту Договору, додатках до нього та реквізитній частині Споживача в Договорі слова: «КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"» на КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.
2.Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
3.Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
4. Ця додаткова угода вступає в силу з моменту підписання сторонами, вважається невід’ємною частиною Договору та діє впродовж дії Договору. Сторони довились, що умови угоди застосовуються до відносин, які виникли між сторонами з 13.01.2021р. (п.3 ст. 631 ЦКУ).
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
27.03.2021 15:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
bb1932de2a8f48d19c172f612d959c36
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Більш детально викладено в скан-копії додаткової угоди, що додається.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
27.03.2021 16:00
Статус:
Опубліковано