• Відкриті торги
  • КЕП

Продукти харчування для закладів загальної-середньої та дошкільної освіти(Молоко та вершки)

561 050.00 UAH без ПДВ
Номер: a1c4b6b419bb4eac95853bc88f5b5231
Ідентифікатор договору: UA-2020-12-03-014064-b-c1
Замовник: Комунальна організація (установа, заклад) відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей, культури, туризму та зовнішніх зв'язків Полянської сільської ради Свалявського району Закарпатської області
Постачальник: ФОП "ПОПОВИЧ ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершкиАналіз за цим CPV
Номер договору: 11
Дата підписання: 11.01.2021 09:04
Період дії договору: 11.01.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 561 050.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 396 378.62 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Продукти харчування для закладів загальної-середньої та дошкільної освіти(Молоко )
Код ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки
Кількість 13600 кілограм
Період постачання 01.01.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 89313, Україна, Закарпатська область, село Поляіна, вул.Духновича,63 На карті
Продукти харчування для закладів загальної-середньої та дошкільної освіти(Сметана)
Код ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки
Кількість 2110 кілограм
Період постачання 01.01.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 89313, Україна, Закарпатська область, село Поляіна, вул.Духновича,63 На карті
Продукти харчування для закладів загальної-середньої та дошкільної освіти(Молоко згущонне)
Код ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки
Кількість 1500 кілограм
Період постачання 01.01.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 89313, Україна, Закарпатська область, село Поляіна, вул.Духновича,63 На карті

Внесені зміни

    Номер: 84ea58bceab4468390d1211a0f190acd
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 17.11.2021 16:27
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ДУ 2.PDF
p7s
sign.p7s