• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

КОД ЄЗС ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Рукавички нестерильні латексні припудрені (НК 024:2019 47173 - Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильніі)) код згідно з УКТЗЕД 3926 20 00 00, 4015)) під COVID-19

60 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 2068a8c48468461cb47c7b6313de41b2
Ідентифікатор договору: UA-2020-12-24-011709-c-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМА-ЛИТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Номер договору: 510
Дата підписання: 24.12.2020 14:58
Період дії договору: 24.12.2020 00:00 - 31.03.2021 00:00
Сума договору: 60 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 60 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
КОД ЄЗС ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Рукавички нестерильні латексні припудрені (НК 024:2019 47173 - Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильніі)) код згідно з УКТЗЕД 3926 20 00 00, 4015)) під COVID-19
Код ДК 021:2015: 33141420-0 Хірургічні рукавички
Кількість 10000 пара
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 21029, Україна, Вінницька область, Вінница, Хмельницьке шосе 108 На карті

Внесені зміни

    Номер: faa4af5d8b0443b59bb7740c05a37a38
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2020 10:17
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1.pdf
p7s
sign.p7s