• Переговорна процедура
  • КЕП

Центральне водопостачання

799 200.00 UAH з ПДВ
Номер: b56a2714f83746d8b9137083f25b964c
Ідентифікатор договору: UA-2020-12-21-015207-c-c1
Замовник: КП "Швидкісний трамвай"
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВБАСВОДОКАНАЛ"
Класифікатор ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл водиАналіз за цим CPV
Номер договору: 5/6362
Дата підписання: 06.01.2021 15:22
Період дії договору: 01.01.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 799 200.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 133 200.00 UAH)
Оплачено: 416 742.04 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 69 457.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Центральне водопостачання
Код ДК 021:2015: 65111000-4 Розподіл питної води
Кількість 60000 метри кубічні
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: efd16f6956094e6ea54872520839af10
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку з перерозподілом бюджетних коштів, відповідно до погодженого головним розпорядником плану використання бюджетних коштів на 2021 рік, Сторони дійшли згоди внести зміни до цього Договору та викласти пункт 2.1. в новій редакції: “2.1. Орієнтовна загальна вартість послуг за цим Договором становить: 799 200,00 грн. (сімсот дев’яносто дев’ять тисяч двісті гривень, нуль копійок), у тому числі ПДВ: 133 200,00 грн. (сто тридцять три тисячі двісті гривень, нуль копійок) на 2021 рік, у тому числі: За рахунок загального фонду місцевого бюджету: 680 528,00 грн. з ПДВ; За рахунок власних коштів від господарської діяльності підприємства: 118 672,00 грн. з ПДВ. 2. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Споживача, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, та викласти реквізити Споживача в новій редакції: Споживач: Комунальне підприємство «Швидкісний трамвай» Юридична/поштова адреса: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці, 1. Код за ЄДРПОУ 30950099; ІПН 309500904868; Свідоцтво № 04958801. тел.: +38 (056) 493 08 09; 409 26 30; e-mail: kpsttram86@gmail.com, energootdel1@gmail.com Рахунок № 1 (код КЕКВ 2610): UA188201720344310004000048588, Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 Рахунок № 2 (код КЕКВ 2610): UA488201720344380005000048588, Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 Рахунок № 3 (поточний): UA393057500000026000060216225 в КФ АТ КБ “ПриватБанк”, м. Кривий Ріг, ЄДРПОУ банку 14360570; код банку (МФО) 305750; Рахунок № 4: UA803057500000026005053516012, в КФ АТ КБ “ПриватБанк”, м. Кривий Ріг, ЄДРПОУ банку 14360570; код банку (МФО) 305750
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 10.02.2021 11:41
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 51a46d70f9724200a1e9ce5693551fcd
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку зі змінами банківських реквізитів Сторони домовились внести зміни до Договору і викласти розділ XI "АДРЕСИ І ПІДПИСИ СТОРІН" Договору в наступній редакції: "Виконавець": Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" Юридична /поштова адреса:50027, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Єсеніна,6а. Код за ЄДРПОУ 03341316; ІПН 033413104842; тел.:+38(098-995-91-95); e-mail:tehinspekcia@ukr.net Рахунок: UA113052990000026034000400624 в КФ АТ КБ "Приват Банк", м. Кривий Ріг, МФО 305299 "Споживач":Комунальне підприємство "Швиднісний трамвай" Юридична/поштова адреса: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці, 1. Код за ЄДРПОУ 30950099, ІПН 309500904868. Свідоцтво № 04958801. тел.: +38 (056) 493 08 09; 409 12 94.e-mail: kpsttram86@gmail.com, energootdell@gmail.com Рахунок № 1 (код КЕКВ 2610) UA188201720344310004000048588 Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 Рахунок № 2 (код КЕКВ 2610) UA488201720344380005000048588 Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 Рахунок № 3 (поточний) UA263052990000026006020408526 в КФ АТ КБ “ПриватБанк”, м. Кривий Ріг, код банку (МФО) 305299; Рахунок № 4: UA983052990000026001040403562 в КФ АТ КБ “ПриватБанк”, м. Кривий Ріг, ЄДРПОУ банку 14360570;код банку (МФО) 305299".
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 29.04.2021 10:52
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода2.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 78421f6252be484b8024db9a1c052d7c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з необхідністю перерозподілу бюджетних коштів, відповідно до погодженого головним розпорядником плану використання бюджетних коштів на 2021 рік, Сторони дійшли згоди викласти пункт 2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Орієнтовна загальна вартість послуг за цим Договором становить: 799 200,00 грн. (сімсот дев’яносто дев’ять тисяч двісті гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ:133 200,00грн. (сто тридцять три тисячі двісті гривень 00 копійок) на 2021 рік, у тому числі: За рахунок загального фонду місцевого бюджету: 440 049,60 грн., враховуючи ПДВ: 73 341,60 грн., За рахунок власних коштів підприємства: 359 150,40 грн., враховуючи ПДВ: 59 858,40грн.»
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 24.11.2021 12:52
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 3..pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 2e449b20270b4e7e9c93428ff72a5544
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та внести зміни до Договору№ 5/6362 від 06 січня 2021 року і викласти пункт 2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Орієнтовна загальна вартість послуг за цим Договором становить: 416 742,84 грн. (Чотириста шістнадцять тисяч сімсот сорок дві гривні 84 копійки), у тому числі ПДВ: 69 457,14 грн. (Шістдесят дев’ять тисяч чотириста п’ятдесят сім гривень 14 копійок) на 2021 рік, у тому числі: За рахунок загального фонду місцевого бюджету: 416 742,84 грн., враховуючи ПДВ: 69 457,14 грн., За рахунок власних коштів підприємства: 0,00 грн., враховуючи ПДВ: 0,00 грн.» 2. У зв’язку зі зменшенням фактичних обсягів закупівлі, Сторони дійшли згоди викласти пункт 1.2. Договору в наступній редакції: “1.2. Кількісний показник послуг з централізованого водопостачання складає 31 287 м3.”
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 17.12.2021 14:53
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №4.pdf
p7s
sign.p7s