-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
КЕП
Меблі офісні (стільці, крісла): стілець - 86 шт., код ДК 021:2015 39113000-7; крісло - 76 шт., код ДК 021:2015 39113000-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 108. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – протягом 5 робочих днів з моменту направлення письмової рознарядки Покупця, у разі направлення рознарядки після 22.12.2020 - не пізніше 30.12.2020 Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ
436 284.36
UAH з ПДВ
Номер:
8f51128bd59f44cd874382d441b4c49f
Ідентифікатор договору:
UA-2020-11-03-001417-a-b1
Замовник:
Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40081237
-
Контактна особа:
Савінова Олена Валентинівна (056) 793-07-31 e.savinova@dp.uz.gov.ua
-
Адреса:
49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. К.Маркса 108
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40316781
-
Контактна особа:
Завгородня Олена Анатоліївна +380953093670 CENTRUA2019@GMAIL.COM
-
Адреса:
Україна, Донецька область, Маріуполь, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 92А
Класифікатор ДК 021:2015:
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Опис:
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 108. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – протягом 5 робочих днів з моменту направлення письмової рознарядки Покупця, у разі направлення рознарядки після 22.12.2020 - не пізніше 30.12.2020 Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ
Номер договору:
№ПР/НА-20755/НЮ
Дата підписання:
29.12.2020 00:01
Період дії договору:
29.12.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору:
436 284.36 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 72 714.06 UAH)
Оплачено:
0.02 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.01 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Меблі офісні (стільці, крісла): стілець - 86 шт., код ДК 021:2015 39113000-7; крісло - 76 шт., код ДК 021:2015 39113000-7
Кількість
162 штуки
Період постачання
до 30.12.2020