• Спрощена закупівля
  • КЕП

канцелярські товари в асортименті (код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

20 068.02 UAH з ПДВ
Номер: 31cbd03e25eb407197ea2aeea8a554e4
Ідентифікатор договору: UA-2020-11-26-006629-a-c1
Замовник: Виконавчий комітет Енергодарської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 214
Дата підписання: 21.12.2020 00:00
Період дії договору: 21.12.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Сума договору: 20 068.02 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 344.67 UAH)
Оплачено: 20 068.02 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 344.67 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
канцелярські товари в асортименті (код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1457 штуки
Період постачання до 24.12.2020
Місце постачання 71502, Україна, Запорізька область, м.Енергодар, вул.Курчатова, 11 На карті

Внесені зміни

    Номер: 1015d76e4bba4811b4bf7af5c2868b5a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення суми договору
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 21.12.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода _1 від 21.12.2020.pdf