• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари, ДК 021:2015:30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"

Канцелярські товари в асортименті - 152 одиниці, згідно специфікації до договору.

3 239.00 UAH з ПДВ
Номер: 0366c11fed0d4f268571fa81fe200a80
Ідентифікатор договору: UA-2020-12-16-006927-a-a1
Замовник: Управління (Центр) надання адміністративних послуг Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Постачальник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: Канцелярські товари в асортименті - 152 одиниці, згідно специфікації до договору.
Номер договору: 38
Дата підписання: 16.12.2020 16:00
Період дії договору: 16.12.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 3 239.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 539.83 UAH)
Оплачено: 3 239.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 539.83 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари, ДК 021:2015:30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 152 штуки
Період постачання 16.12.2020 - 21.12.2020
Місце постачання 04205, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, буд.16 На карті