• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

(Код ДК:021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)

(Код ДК:021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне))

4 109.70 UAH з ПДВ
Номер: 666b47dfffaf433292445ab9d73de008
Ідентифікатор договору: UA-2020-12-14-006694-b-a1
Замовник: Управління (Центр) надання адміністративних послуг Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Постачальник: Приватне підприємство «ОФІСПАРТНЕР»
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: (Код ДК:021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне))
Номер договору: 44/2210-20
Дата підписання: 09.12.2020 09:00
Період дії договору: 09.12.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 4 109.70 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 684.95 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
(Код ДК:021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 824 штуки
Період постачання 09.12.2020 - 31.12.2020
Місце постачання Відповідно до документації