-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Капітальний ремонт рентгенодіагностичного кабінету рентгенологічного відділення КНП "Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради" за адресою вул. Ялтинська, 1, м. Кропивницький (згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
565 263.15
UAH з ПДВ
Номер:
cf0754c353a8499fb12444620178bbd4
Ідентифікатор договору:
UA-2020-12-01-001037-c-a1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради»
×
-
Код ЄДРПОУ:
01994959
-
Контактна особа:
Майстров Олександр 380522323171 etender_onko@ukr.net
-
Адреса:
25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАНГ-92"
×
-
Код ЄДРПОУ:
13755332
-
Контактна особа:
Ірина Сулім +380504871150 irasulim@rambler.ru
-
Адреса:
25006, Україна, Кіровоградська область, місто Кіровоград, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ПЕРМСЬКА, будинок 8, квартира 1
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
330-12/2020
Дата підписання:
17.12.2020 08:00
Період дії договору:
до 28.02.2021 00:00
Сума договору:
565 263.15 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 94 210.52 UAH)
Оплачено:
565 263.15 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 94 210.52 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт рентгенодіагностичного кабінету рентгенологічного відділення КНП "Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради" за адресою вул. Ялтинська, 1, м. Кропивницький
Кабінет знаходиться на 2 поверсі адміністративної будівлі.
джерело фінансування кошти НСЗУ
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 25.12.2020
Місце постачання
25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
d35e5065968544e187fa70f981720e84
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
ст 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.12.2020 08:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
3c724e5a64374548bdb98398fe4b0874
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку із виникненням об’єктивних обставин - поставка контрагентом Генпідрядника рентгенозахисних дверей, які не відповідають замовленим розмірам і мають наявні дефекти (складений дефектний акт), з метою можливості усунення вказаних дефектів (перероблення конструкцій дверей по замовленим розмірам), відповідно до п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та п.3.4., 5.3. і 9.1. Договору, Сторони вирішили продовжити строк дії Договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме — до 28 лютого 2021 року.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
30.01.2021 12:01
Статус:
Опубліковано
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
39b2dec0fb98401e961119ffc8cc8bd8
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради», в особі Директора медичного Макарука Ігоря Михайловича, що діє на підставі Статуту (далі — Замовник), з однієї сторони, та
Товариство з обмеженою відповідальністю «Саланг-92», в особі директора Сулім Ірини Василівни, що діє на підставі Статуту (далі — Генпідрядник), з другої сторони, разом надалі за текстом – іменовані Сторони, розуміючи значення цього правочину, уклали цю Додаткову угоду (далі за текстом – “Додаткова угода”) до Договору № 330-12/2020 від 17 грудня 2020 року, (далі – Договір) про наступне:
1. У зв’язку із приведенням до відповідності фактичних витрат по Договору, керуючись п.3.4. Договору, сторони домовились зменшити обсяг витрат та викласти п.3.1 Договору в наступній редакції:
«3.1. Ціна договору 565263 (п’ятсот шістдесят п’ять тисяч двісті шістдесят три) грн. 15 коп. Загальна ціна договору розрахована на підставі правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та складає: 565263,15 грн., з ПДВ та офомлюється у виді договірної ціни за погодженням із Замовником, яка є невід’ємною частиною договору.
2. Інші умови Договору залишаються без змін.
3. Цю угоду складено у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін.
4. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 330-12/2020 від 17.12.2020 року.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
26.02.2021 16:00
Статус:
Опубліковано