• Відкриті торги
  • КЕП

«Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Киданецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Киданецької сільської ради по вул.Шкільна, 5 в с.Киданці Збаразького району Тернопільської області»

2 876 463.00 UAH з ПДВ
Номер: bd9b2fbef8c7440da7f391cda2092755
Ідентифікатор договору: UA-2020-11-20-014554-c-c1
Замовник: Відділ з питань освіти та сім’ї Збаразької районної державної адміністрації
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД ІНДАСТРІ»
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 23-12/20
Дата підписання: 23.12.2020 14:00
Період дії договору: 23.12.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 2 876 463.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 479 410.50 UAH)
Оплачено: 177 086.89 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 29 514.48 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з завершенням процесу децентралізації та передачі повноважень об’єднаним територіальним громадам району, реорганізацією відділу з питань освіти та сім’ї Збаразької районної державної адміністрації та у зв’язку із скороченням видатків на здійснення закупівлі робіт по робочому проекту код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Киданецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Киданецької сільської ради по вул.Шкільна, 5 в с.Киданці Збаразького району Тернопільської області»
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 47374, Україна, Тернопільська область, с. Киданці, вул. Шкільна,5 На карті

Внесені зміни

    Номер: 988cde54997942f3ab49c172953ceea1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.12.2020 16:30
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода 1.pdf
p7s
sign.p7s