-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Послуги з проведення атестації робочих місць (лабораторно-інструментальні дослідження, протоколи, висновки)
1. Замовник: 1.1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Південний). 1.2. Місцезнаходження: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11. 1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: - 38728549. 1.4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги з відстеження, моніторингу забруднювачів і відновлення за кодом ДК 021:2015 - 90740000-6 Послуги з проведення атестації робочих місць (лабораторно-інструментальні дослідження, протоколи, висновки) 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 3. 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 4.1. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно Додатку 3 4.2. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська обл, м. Южне, вул. Берегова 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація морського порту Південний) та вул. Приморська, 1 (санаторій-профілакторій «Портовик») 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: З моменту підписання договору до 31.12.2020 6. Умови оплати: оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 15-ти банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передавання наданих послуг на підставі отриманого Замовником належним чином оформленого рахунку від Виконавця, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 76 339,25 грн. без ПДВ/ 91 607,10 грн. з ПДВ. При оприлюднені Замовником в електронній системі закупівель очікувана вартість закупівлі зазначається без ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю: Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель: 27.11.2020 р. 12-00 (дата) (час) 9. Кінцевий строк подання пропозицій: Дата та час закінчення подання пропозицій: 02.12.2020 р. 12-00 (дата) (час) 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є Ціна, питома вага критерія – 100%. Методика оцінки – згідно Закону України «Про публічні закупівлі». 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається. 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 до 3% або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1%
-
Код ЄДРПОУ:
38728549
-
Контактна особа:
Лозовий Костянтин Костянтинович 048-738-18-64 Kostiantyn.Lozovyi@pf.uspa.gov.ua http://yuz-uspa.com.ua
-
Адреса:
65481, Україна, Одеська область, Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
-
Код ЄДРПОУ:
43089836
-
Контактна особа:
Куц Олег +380673708502 ECOLOGYPLUS@UKR.NET
-
Адреса:
Україна, Львівська область, Львів, 79057, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 128
Документи
Номенклатура
Внесені зміни
- Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)