• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Реконструкція приміщення першого поверху будівлі Комунального некомерційного підприємства «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської районної ради» для розташування відділення невідкладної медичної допомоги по вул. В'ячеслава Чорновола, 1 в м. Гайсин Вінницької області (коригування) (додаткові роботи)

1 343 337.59 UAH з ПДВ
Номер: 21b2c808f3734fbc9a4066ecf89a1043
Ідентифікатор договору: UA-2020-12-11-008377-c-c1
Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ"
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОСЛАНА"
Класифікатор ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Номер договору: 120-20
Дата підписання: 10.12.2020 13:31
Період дії договору: 10.12.2020 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 1 343 337.59 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 223 889.60 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція приміщення першого поверху будівлі Комунального некомерційного підприємства «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської районної ради» для розташування відділення невідкладної медичної допомоги по вул. В'ячеслава Чорновола, 1 в м. Гайсин Вінницької області (коригування) (додаткові роботи)
Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 23700, Україна, Вінницька область, Гайсин, В'ячеслава Чорновола, 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 5b50311ea576472a9c79de0486bb334f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: враховуючи положення розділу «Роботи та послуги» Переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 225 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України», згідно якого передбачено закупівлю реконструкції, реставрації, капітального ремонту приміщень та споруд закладів охорони здоров’я, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, враховуючи п. 1 та 3 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров'я у госпітальних округах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.07.2020 року № 612, розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня, пов’язаної із поширенням коронавірусної хвороби від 01 грудня 2020 року № 145 «Про внесення змін до Переліку закладів охорони здоров’я, що визначені для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», керуючись вимогами п. 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою покращення якості предмета закупівлі, та враховуючи необхідність повного та належного виконання зобов’язань за Договором, уклали цю Додаткову угоду до Підрядного договору (далі-Додаткова угода) про наступне: 1. Сторонами погоджено внести зміни до Підрядного договору № 120-20 від «10» грудня 2020 року, та доповнити його пунктом 4.8 в наступній редакції: «ЗАМОВНИК після підписання договору надає ПІДРЯДНИКУ аванс на придбання матеріалів, обладнання, виконання робіт у розмірі 100% вартості річного обсягу робіт, що складає 153 872,87 грн. (сто п’ятдесят три тисячі вісімсот сімдесят дві грн. 87 коп.), з урахуванням ПДВ. ПІДРЯДНИК зобов’язується використати одержаний аванс протягом 3-х місяців з моменту його одержання, шляхом надання Актів виконаних робіт за формою КБ-2 та Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3. По закінчені тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. Підрядник за порушення фінансових зобов’язань (невикористання протягом 3-х місяців суми авансу) сплачує пеню в розмірі облікової ставки Національного банку України за увесь період користування бюджетним коштами та повертає Замовнику кошти з урахуванням індексу інфляції.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.12.2020 10:51
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Гайсин Додаткова угода 1 від 23.12..pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 196e4eff432a4158aad27a1278c958b1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з необхідністю повного та належного виконання зобов’язань по Договору сторони погодились продовжити строк виконання робіт та у зв’язку з цим викласти п. 5.1 Підрядного договору № 120-20 від «10» грудня 2020 року в наступній редакції: «Початком виконання робіт вважається день підписання Договору. Терміном фактичного закінчення виконання робіт вважається дата підписання акту виконаних робіт згідно проекту та додаткових робіт в разі їх виникнення. Строк виконання робіт складає 31.12.2022 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань». 2. Продовжити строк дії Підрядного договору та у зв’язку з цим викласти п. 20.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2022 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов′язки відповідно до Договору.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2021 17:50
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 2 від 31.12.2021 Теремок.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 8f79b615c14446fd91e98451909e8103
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з необхідністю повного та належного виконання зобов’язань за Підрядним договором, сторони погодились викласти п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору» Підрядного договору № 120-20 від 10 грудня 2020 року в наступній редакції: «Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 1 343 337,59 (один мільйон триста сорок три тисячі триста тридцять сім грн. 59 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн., та вмонтоване обладнання на суму 0,00 грн. У 2020 році оплата будівельно-монтажних робіт за рахунок коштів місцевого бюджету складала 1 029 081,89 грн (один мільйон двадцять дев’ять тисяч вісімдесят одна грн 89 коп), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн., та вмонтоване обладнання на суму 0,00 грн. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2022 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає 65 760,11 грн (шістдесят п’ять тисяч сімсот шістдесят гривень 11 коп), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн., та вмонтоване обладнання на суму 0,00 грн. Очікуваний обсяг фінансування будівельно-монтажних робіт на 2023 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складатиме 248 495,59 грн (двісті сорок вісім тисяч чотириста дев’яносто п’ять гривень 59 коп), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн., та вмонтоване обладнання на суму 0,00 грн. 2. Сторони погодились продовжити строк виконання робіт та у зв’язку з цим викласти п. 5.1 Підрядного договору № 120-20 від «10» грудня 2020 року в наступній редакції: «Початком виконання робіт вважається день підписання Договору. Терміном фактичного закінчення виконання робіт вважається дата підписання акту виконаних робіт згідно проекту та додаткових робіт в разі їх виникнення. Строк виконання робіт складає 31.12.2023 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань». 2. Продовжити строк дії Підрядного договору та у зв’язку з цим викласти п. 20.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2023 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов′язки відповідно до Договору.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 20.10.2022 12:46
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ду 3 (2).pdf
p7s
sign.p7s