• Спрощена закупівля
  • КЕП

Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського в/п 320 кг на 9 зупинок в житловому будинку (праве крило) по вул.Широка, 85 у м.Львові

465 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 82ce629e8941459ba65a2d3c6a657093
Ідентифікатор договору: UA-2020-11-24-014416-c-c1
Замовник: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Постачальник: ТОВ Ліфт-Еко
Класифікатор ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Номер договору: 145 к/ж
Дата підписання: 30.12.2020 00:00
Період дії договору: до 31.12.2021 00:00
Сума договору: 465 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 77 500.00 UAH)
Оплачено: 465 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 77 500.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського в/п 320 кг на 9 зупинок в житловому будинку (праве крило) по вул.Широка, 85 у м.Львові
Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Кількість 1 роботи
Період постачання до 01.06.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 91bcf6634b5c428b80aa8e0fc439d4bc
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «30.12.2020 – 01.06.2021» на «30.12.2020 – 20.12.2021»
    Номер додаткової угоди: 1/146
    Дата внесення змін до договору: 03.11.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДД_1_146.pdf
p7s
sign.p7s