• Спрощена закупівля
  • КЕП

код ДК 021:2015 — 30230000-0 — Комп'ютерне обладнання (принтери)

93 242.82 UAH з ПДВ
Номер: 60262d67c418492ab8afc5003bc5fc7e
Ідентифікатор договору: UA-2020-11-27-001200-b-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "КОМЕЛ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору: 691
Дата підписання: 15.12.2020 14:48
Період дії договору: 15.12.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 93 242.82 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 15 540.47 UAH)
Оплачено: 93 242.82 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 15 540.47 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Принтери
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 22 штуки
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В. Бердичівська, 70 На карті

Внесені зміни

    Номер: 30a2a2c5b8b7447681dd465572059084
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони домовились викласти п.3.4. ч. З Договору наступним змістом: Оплата за цим Договором здійснюється Замовником у гривнях в безготівковому порядку, за фактом постачання товарів на підставі видаткової накладної. 2. Решта умов договору залишаються незмінними та є обов’язковими для виконання Сторонами.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 17.12.2020 10:47
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод. уг. до Дог.№691.pdf
p7s
sign.p7s