• Спрощена закупівля
  • КЕП

Листівки

2 640.00 UAH з ПДВ
Номер: 6f3d3a7cf1154f6691a19960d892b655
Ідентифікатор договору: UA-2020-11-18-002704-b-a1
Замовник: Департамент соціального захисту населення Маріупольської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРВАРДПРЕСС ПРИНТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 22460000-2 Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібникиАналіз за цим CPV
Номер договору: 474
Дата підписання: 15.12.2020 00:00
Період дії договору: 15.12.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Сума договору: 2 640.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 440.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Листівки (99x210 мм.)
Код ДК 021:2015: 22460000-2 Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
Кількість 500 штуки
Період постачання до 15.12.2020
Місце постачання 87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Металургів, 35, каб. 2 На карті
Листівки (70x100 мм.)
Код ДК 021:2015: 22460000-2 Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
Кількість 20000 штуки
Період постачання до 15.12.2020
Місце постачання 87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Металургів, 35, каб. 2 На карті

Внесені зміни

    Номер: 0bafe70e050446299a1e89b6d471ea20
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 21.12.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод.угода форвард (1).pdf