• Спрощена закупівля
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» («Капітальний ремонт приміщень вбиралень Вільховецько- Лазівського ДНЗ Вільховецької сільської ради Закарпатської області»)

253 082.02 UAH без ПДВ
Номер: 9f421a7763744cb488ac8b320621f0a5
Ідентифікатор договору: UA-2020-11-23-007968-c-b1
Замовник: Вільховецька сільська рада Тячівського району Закарпатської області
Постачальник: ФОП "ДЕМИДА ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 382
Дата підписання: 21.12.2020 11:12
Період дії договору: 21.12.2020 00:00 - 01.04.2021 00:00
Сума договору: 253 082.02 UAH без ПДВ
Оплачено: 253 082.02 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» («Капітальний ремонт приміщень вбиралень Вільховецько- Лазівського ДНЗ Вільховецької сільської ради Закарпатської області»)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання 10.12.2020 - 01.04.2021
Місце постачання 90544, Україна, Закарпатська область, с.Вільхівці-Лази, вул.Шевченка,134 На карті

Внесені зміни

    Номер: 7a70349610774fc6b830376f8e5fbb5d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2020 10:01
    Статус:
    Опубліковано
pdf
повідом демида.pdf
pdf
Дод.угода №1 до дог.№382.pdf
p7s
sign.p7s