• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021 : 2015 22820000-4 Бланки (Меню-вимога, пустографка А-3, авансовий звіт, оборотна відомість).

443.15 UAH з ПДВ
Номер: 916ff72740854db1b56e2aaaffb405b5
Ідентифікатор договору: UA-2020-11-30-001417-b-b1
Замовник: КВАСИЛІВСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК)
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Номер договору: 161
Дата підписання: 27.11.2020 10:24
Період дії договору: 27.11.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 443.15 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 73.86 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Меню-вимога
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 300 штуки
Період постачання 27.11.2020 - 31.12.2020
Місце постачання 35350, Україна, Рівненська область, смт.Квасилів, вул. Молодіжна, 26 На карті
Пустографка А-3 (100)
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 1 штуки
Період постачання 27.11.2020 - 31.12.2020
Місце постачання 35350, Україна, Рівненська область, смт.Квасилів, вул. Молодіжна, 26 На карті
Авансовий звіт (100)
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 1 штуки
Період постачання 27.11.2020 - 31.12.2020
Місце постачання 35350, Україна, Рівненська область, смт.Квасилів, вул. Молодіжна, 26 На карті
Оборот.відомість к/с 50л.
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 2 штуки
Період постачання 27.11.2020 - 31.12.2020
Місце постачання 35350, Україна, Рівненська область, смт.Квасилів, вул. Молодіжна, 26 На карті