-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту службових кабінетів №7,№15 та коридору Управління
Згідно з визначеними в документації (зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта), роботи виконуються з використанням матеріалів Замовника та Виконавця. Вартість послуг по вартісному розрахунку (96895,00 гривень) зменшено на суму придбаних Замовником будівельних матеріалів (15057,92 гривень). Остаточна вартість спрощеної закупівлі 81837,00 гривень. Для забезпечення якості поточного ремонту у Виконавця обов'язково має бути в наявності ліцензія на проведення ремонтних робіт СС2. При заміні внутрішніх дверей необхідно враховувати відповідність протипожежним будівельним нормам України (ДБН) та надати комерційну пропозицію з технічною характеристикою на двері, виготовлені з металопластикового матеріалу.
55 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
f7fad64be4234abf9cf2ded4299aca04
Ідентифікатор договору:
UA-2020-11-13-002271-a-a1
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У М. СУМАХ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
37970593
-
Контактна особа:
Конопля Ігор +380506878943 office.sumyt@sm.treasury.gov.ua
-
Адреса:
40022, Україна, Сумська область, Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, будинок 8
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ ІСКАНДЕР 2000
×
-
Код ЄДРПОУ:
40959318
-
Контактна особа:
Смірнов Євгеній Валерійович +380999765098 40959318@mail.gov.ua
-
Адреса:
40009, Україна, Сумська область, Суми, вул. Білопільський шлях,11
Класифікатор ДК 021:2015:
45430000-0 Покривання підлоги та стінАналіз за цим CPV
Опис:
Згідно з визначеними в документації (зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта), роботи виконуються з використанням матеріалів Замовника та Виконавця. Вартість послуг по вартісному розрахунку (96895,00 гривень) зменшено на суму придбаних Замовником будівельних матеріалів (15057,92 гривень). Остаточна вартість спрощеної закупівлі 81837,00 гривень. Для забезпечення якості поточного ремонту у Виконавця обов'язково має бути в наявності ліцензія на проведення ремонтних робіт СС2. При заміні внутрішніх дверей необхідно враховувати відповідність протипожежним будівельним нормам України (ДБН) та надати комерційну пропозицію з технічною характеристикою на двері, виготовлені з металопластикового матеріалу.
Номер договору:
04-45/53
Дата підписання:
27.11.2020 12:49
Період дії договору:
27.11.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору:
55 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 166.67 UAH)
Оплачено:
55 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 166.67 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поточного ремонту службових кабінетів №7,№15 та коридору Управління
Кількість
1 послуга
Період постачання
25.11.2020 - 20.12.2020