• Спрощена закупівля
  • КЕП

Спеціальні засоби корекції для дітей з ООП для інклюзивного навчання

68 729.00 UAH без ПДВ
Номер: 71f729369166486fbb0057e3c517f9c3
Ідентифікатор договору: UA-2020-11-16-005103-c-c1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Вуяхевич Денис Сергійович
Класифікатор ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засобиАналіз за цим CPV
Номер договору: 72/2020
Дата підписання: 03.12.2020 10:26
Період дії договору: 03.12.2020 10:26 - 31.12.2021 10:26
Сума договору: 68 729.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 68 729.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Спеціальні засоби корекції для дітей з ООП для інклюзивного навчання
Код ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засоби
Кількість 70 штуки
Період постачання до 14.12.2020
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: bf6193b4ce04432ebd9eb7b5600c3dd5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Пункт 5.1. Строк поставки товару Договору викласти в новій редакції: «Строк поставки товару - товар повинен бути поставлений Замовнику до 30 січня 2021 року. Місце поставки товарів: Любомльський ЗЗСО І-ІІІ ст. №2 (44301, м.Любомль, вул.Поштова, 16), Любомльський ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 (44301, м.Любомль, вул.Брестська, 13), Куснищанський ЗЗСО І-ІІІ ст. ( с. Куснище), Бірківський ЗЗСО І-ІІ ст. ( с. Бірки)». 2. Продовження строку підтверджуються листом від ФОП Вуяхевич Д.С. за вих. № № 12/11 від 11.12.2020 року, гарантійним листом за вих. № 12/12 від 11.12.2020 року про поставку товару до 30.01.2021 року, листами від виробників в яких закуповується товар , який вказується у Специфікації до Договору ( ТОВ «БІ-ПРО» - вих. № 1112 від 10.12.2020 року, компанії Тиа-спорт, ТОВ «Меблі-техностиль»). 3. В зв’язку з застосуванням пункту 1 цієї Додаткової угоди пункт 10.1 Строк дії Договору викласти в новій редакції: « Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2021 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх обов’язків». 4. Сторони домовились не зменшувати загальної суми Договору та викласти пункт 3.1. Договору в такій редакції: « Сума, що визначена у Договорі за 2020 рік становить: 13249, 00 грн.( тринадцять тисяч двісті сорок дев’ять гривень) без ПДВ. Сума, що визначена у Договорі за 2021 рік становить: 55480, 00грн ( п’ятдесят п’ять тисяч чотириста вісімдесят гривень) без ПДВ. Загальна вартість товару становить: 68 729, 00 грн. ( шістдесят вісім тисяч сімсот двадцять дев’ять грн. 00 коп) без ПДВ». 5. В зв’язку з застосуванням пункту 4 цієї Додаткової угоди Сторони за взаємною згодою домовились внести зміни у Специфікації та відобразити її у новій редакції ( на 2020 рік та 2021 рік).
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.12.2020 13:04
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ДУ 1.PDF
    Номер: d6caf10581bb4133aea209e2613830a0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: В зв’язку з тим, що залишок коштів (субвенція) на оплату поставленого товару у 2021 році, згідно переліку вказаного у Специфікації на 2021 рік по Договору № 72/2020 від 03 грудня 2020 року буде спрямовано після сесії Любомльської міської ради, тому через відсутність у замовника станом на 31.01.2021 рік фінансування на оплату поставленого товару строк виконання зобов'язань продовжено до 30.03.2021 року
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 17.02.2021 16:32
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ДУ 2.PDF