-
Переговорна процедура
-
КЕП
Шкільні меблі ( Комплект учнівський регульований 2-місний антисколіозні (Парта + 2стула) для КЗШ І-ІІІ ступенів № 73 КМР Дніпропетровської області Інгулецького району)
30 336.00
UAH без ПДВ
Номер:
c837559fd57b4631b3cc026118390e6a
Ідентифікатор договору:
UA-2020-11-26-007447-b-c1
Замовник:
Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02142276
-
Контактна особа:
Саковська Ніна Іванівна +380564947375 ing_osvita@ukr.net
-
Адреса:
50026, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФО-П Козак Віталій Вікторович
×
-
Код ЄДРПОУ:
3454116079
-
Контактна особа:
Козак Віталій Вікторович (098) 52-57-943
-
Адреса:
32623, Україна, Хмельницька область, Хмельницька обл, Новоушицький р-н, с. Івашківці, вул. Центральна, 50
Класифікатор ДК 021:2015:
39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору:
235
Дата підписання:
07.12.2020 00:00
Період дії договору:
07.12.2020 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору:
30 336.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
30 336.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплект учнівський регульований 2- місний антисколіозні (Парта + 2стула) для 5 вікової категорії
Кількість
6 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави, 1
На карті
Комплект учнівський регульований 2- місний антисколіозні (Парта + 2стула) для 6 вікової категорії
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави, 1
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
1ab6e1c081754f1b8d25b9fbc0767baf
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
сторони домовились внести зміни до п.8.1 до договору № 235 від 07.12.2020 р. та викласти його у наступній редакції : "Цей договір набирає чинності з моменту його підписання стронами і скреплення печатками і діє до 31.12.2021 р, а в частині взаєморозрахунків - до повного їх виконання."
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.12.2020 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f5109f728cd44bb69b8a32bb02b20a95
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внести зміни до розділу 12 "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" та викласти його в наступній редакції.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
12.02.2021 00:00
Статус:
Опубліковано