• Переговорна процедура
  • КЕП

Шкільні меблі ( Комплект учнівський регульований 2-місний антисколіозні (Парта + 2стула) для КЗШ І-ІІІ ступенів № 73 КМР Дніпропетровської області Інгулецького району)

30 336.00 UAH без ПДВ
Номер: c837559fd57b4631b3cc026118390e6a
Ідентифікатор договору: UA-2020-11-26-007447-b-c1
Замовник: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Постачальник: ФО-П Козак Віталій Вікторович
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 235
Дата підписання: 07.12.2020 00:00
Період дії договору: 07.12.2020 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 30 336.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 30 336.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплект учнівський регульований 2- місний антисколіозні (Парта + 2стула) для 5 вікової категорії
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 6 штуки
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави, 1 На карті
Комплект учнівський регульований 2- місний антисколіозні (Парта + 2стула) для 6 вікової категорії
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави, 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 1ab6e1c081754f1b8d25b9fbc0767baf
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: сторони домовились внести зміни до п.8.1 до договору № 235 від 07.12.2020 р. та викласти його у наступній редакції : "Цей договір набирає чинності з моменту його підписання стронами і скреплення печатками і діє до 31.12.2021 р, а в частині взаєморозрахунків - до повного їх виконання."
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода 1 від 31.12.20.pdf
    Номер: f5109f728cd44bb69b8a32bb02b20a95
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внести зміни до розділу 12 "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" та викласти його в наступній редакції.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 12.02.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода.pdf