-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання Принтери, БФП
Оплата Товару здійснюється Покупцем за визначеною п.2.1 договору ціною у безготівковій формі, після повної поставки Товару, протягом 10 (десяти) банківських днів шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Продавця. Сторони встановили, що підставою для оплати є підписана Сторонами видаткова накладна та специфікація. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати отримання Покупцем фінансування з бюджету Києва на свій рахунок, при цьому Покупець не несе відповідальності за затримку сплати коштів.
88 150.00
UAH без ПДВ
Номер:
18258d1cfac84b14878ce470c0e64403
Ідентифікатор договору:
UA-2020-11-10-000940-b-c1
Замовник:
Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
×
-
Код ЄДРПОУ:
42269168
-
Контактна особа:
Петрик Валентина Дмитрівна 380442782743 sportsiyouth@gmail.com
-
Адреса:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик,12
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
1672003619
-
Контактна особа:
Юрій Григорович +380988711955 Uriiy72@gmail.com
-
Адреса:
40035, Україна, Сумська область, Суми, Заливна 7 кв. 50
Класифікатор ДК 021:2015:
30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Опис:
Оплата Товару здійснюється Покупцем за визначеною п.2.1 договору ціною у безготівковій формі, після повної поставки Товару, протягом 10 (десяти) банківських днів шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Продавця. Сторони встановили, що підставою для оплати є підписана Сторонами видаткова накладна та специфікація.
У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати отримання Покупцем фінансування з бюджету Києва на свій рахунок, при цьому Покупець не несе відповідальності за затримку сплати коштів.
Номер договору:
171
Дата підписання:
03.12.2020 11:00
Період дії договору:
03.12.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору:
88 150.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
88 150.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору:
Сторони за взаємною згодою вирішили розірвати договір з 15.12.2020 року на підставі пункту 10.2 Договору.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Принтер HP LaserJet Pro M404dw c Wi-Fi (W1A56A)
ДК 021:2015: 30232110-8 Лазерні принтери
Кількість
6 штуки
Період постачання
02.12.2020 - 15.12.2020
МФУ HP LJ Pro M428dw c Wi-Fi (W1A28A)
ДК 021:2015: 30232110-8 Лазерні принтери
Кількість
4 штуки
Період постачання
02.12.2020 - 15.12.2020
Внесені зміни
- Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Номер:
e6d5bac7ecfb43dfa644b58a7af7bf23
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
На підставі пункту 10.2 Договору сторони дійшли згоди розірвати Договір з 15.12.2020 року
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
21.12.2020 11:00
Статус:
Опубліковано