-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Послуги з встановлення пожежної сигналізації, Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 КМР, яка розташована за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Центрально – Міський район, вул. Шмідта, 76
174 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
2764a48ee70e49c99e7aa5a18705be8c
Ідентифікатор договору:
UA-2020-10-29-005956-c-c1
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
02142325
-
Контактна особа:
Юлія Іванова +380564701383 zakupivlicmrayvo@gmail.com
-
Адреса:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛАС ТЕХНО"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37064803
-
Контактна особа:
Шишков Максим +380962264880 KLASSTEHNO@GMAIL.COM
-
Адреса:
Україна, 50005, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ФЕРГАНСЬКА, будинок 4
Класифікатор ДК 021:2015:
51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткуванняАналіз за цим CPV
Номер договору:
422
Дата підписання:
27.11.2020 09:00
Період дії договору:
27.11.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору:
174 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 29 000.00 UAH)
Оплачено:
174 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 29 000.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з встановлення пожежної сигналізації, Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 КМР, яка розташована за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Центрально – Міський район, вул. Шмідта, 76
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 25.12.2020
Місце постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Шмідта, 76 А
На карті
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Відділ освіти виконкому Ц-М райради
IBAN:UA508201720344200023000047337
ТОВ"КЛАС ТЕХНО"
IBAN:UA743510050000026008326253800
Сума
174000.00 UAH
Статус
Оплачений
11.03.2021 10:32
Док-ти
1
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b22b8400d227428f8dd6a37d6e4d048d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.12.2020 12:00
Статус:
Опубліковано