• Спрощена закупівля
  • КЕП

Ліквідація стихійних сміттєзвалищ в місті Умані Черкаської області, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям

135 431.12 UAH з ПДВ
Номер: d35ceb7b75624646afb7df429c0b74a4
Ідентифікатор договору: UA-2020-11-05-012353-c-c1
Замовник: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Постачальник: ТОВ ЕКОКЛІНЕР
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 114
Дата підписання: 23.11.2020 00:00
Період дії договору: 23.11.2020 00:00 - 01.03.2021 23:59
Сума договору: 135 431.12 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 22 571.85 UAH)
Оплачено: 135 431.12 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 22 571.85 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ліквідація стихійних сміттєзвалищ в місті Умані Черкаської області
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 112 тонни
Період постачання до 25.12.2020
Місце постачання 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, територія міста На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Відділ ЖКГ
ТОВ "Екоклiнер"
Сума 22234.96 UAH
Статус
Оплачений
27.01.2021 12:19
Док-ти 1
Відділ ЖКГ
ТОВ "Екоклiнер"
Сума 40427.20 UAH
Статус
Оплачений
27.01.2021 12:19
Док-ти 1
Відділ ЖКГ
ТОВ "Екоклiнер"
Сума 50534.00 UAH
Статус
Оплачений
27.01.2021 12:19
Док-ти 1
Відділ ЖКГ
ТОВ "Екоклiнер"
Сума 22234.96 UAH
Статус
Оплачений
02.02.2021 10:50
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: 157ef937d5b64250942ec8fec2067e2e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Відповідно до пункту 8 частини п’ятої та частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 651, 653 та 654 Цивільного Кодексу України та пункту 13.3 Договору Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 2. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 28.02.2021 року.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
Додаткова угода 1
    Номер: 18500dbad22d4c36ab0f317d54356c3b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Відповідно до пункту 8 частини п’ятої та частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» статті 651, 653 та 654 Цивільного Кодексу України та пункту 13.3 Договору Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 1.1. Загальна вартість додаткової угоди становить 22 234,96 (двадцять дві тисячі двісті тридцять чотири гривні, 96 копійок) грн, в тому числі ПДВ 3 705,83 грн. 1.2. Пункт 4.1. Договору викласти в наступній редакції: «4.1. Загальна ціна Договору становить 135 431,12 (сто тридцять п’ять тисяч чотириста тридцять одна гривня, 12 копійок) грн, в тому числі ПДВ 22 571,85 (двадцять дві тисячі п’ятсот сімдесят одна гривня, 85 копійок) грн, що становить собою загальну суму за ряд наданих послуг, які є предметом Договору, із них на 2021 рік – 22 234,96 (двадцять дві тисячі двісті тридцять чотири гривні, 96 копійок) грн, в тому числі ПДВ 3 705,83 грн.». 1.3. Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «8.1. Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами, та діє до 01.03.2021 р.». 2. На виконання вимог наказу Міністерства фінансів України «Про внесення змін до Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету» від 17.12.2020 р. № 781 Сторони домовились до Розділу «XIIІ. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» внести зміни та банківські реквізити Замовника викласти у наступній редакції: ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ IBAN UA278201720344210036000088616 Держказначейська служба України м. Київ, МФО 820172
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 19.01.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
Додаткова угода 2