-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція мереж постачання кисню дев’ятиповерхових корпусів КНП «Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради» по вул. Менделєєва, 3 м. Черкаси»)
97 200.00
UAH з ПДВ
Номер:
8f5753743cfd492aa7b9fb28778486d0
Ідентифікатор договору:
UA-2020-11-19-005727-c-c1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
02005585
-
Контактна особа:
Вікторія Андрєєва +380984074205 andreeva35@ukr.net
-
Адреса:
18009, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Менделєєва, буд.3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИЦИВІЛЬПРОМПРОЕКТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
02497751
-
Контактна особа:
Нагорний А.І. +380472337230
-
Адреса:
18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Соснівський район БУЛЬВАР ШЕВЧЕНКА будинок 242/1
Класифікатор ДК 021:2015:
71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
66-39-20
Дата підписання:
19.11.2020 11:56
Період дії договору:
19.11.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору:
97 200.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 200.00 UAH)
Оплачено:
97 200.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 200.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція мереж постачання кисню дев’ятиповерхових корпусів КНП «Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради» по вул. Менделєєва, 3 м. Черкаси»)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2020
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
dcde475ab694476783326519769c26eb
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Пункт 18 Договору викласти у наступній редакції: «Якщо наслідки, викликані цими обставинами, будуть тривати строк дії Договору, то В такому випадку він припиняється відповідно до пункту 20 цього Договору.
2. Пункт 19 Договору викласти у наступній редакції: «У випадку розірвання Договору відповідно до п.15.2 та п.17 даного Договору, Замовник відшкодовує Виконавцю вартість фактично розробленої проектно-кошторисної документації, визначеної відповідним двостороннім «Актом оцінки обсягу виконаних робіт та зупинки їх подальшого виконання» з урахуванням виплаченого авансу . Якщо сума авансу перевищує вартість виконаних Виконавцем робіт, останній повертає Замовнику невикористану суму авансу протягом 5 робочих днів.».
3. Доповнити Договір новим пунктом наступного змісту: «19.2. Попередня оплата (аванс), сплачена Замовником на користь Виконавця підлягає поверненню у строк протягом 5 робочих днів, у випадку:
відмови Виконавця від виконання умов Договору крім випадків, передбачених пунктом 19 - в розмірі 100%;
закінчення строку дії Договору – пропорційно виконаним роботам, якщо Виконавець не виконав роботи з власної вини.
останнім протягом 3 робочих днів з дати повідомлення про припинення Договору.».
4. Ця додаткова угода складена в двох автентичних примірниках, по одному для кожної зі Сторін, та набуває чинності з дати її підписання.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
23.11.2020 16:17
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f860eea2d92b48bd8e639353c79989e8
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Пункт 1Договору доповнити підпунктом 1.1. наступного змісту: «1.1. Закупівля послуг проводиться у відповідності до постанови КМУ від 20.03.2020 № 225«Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України» (зі змінами).
2. Додаток 3 до Договору «ГРАФІК РОЗРОБКИ ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Й ПЛАТЕЖІВ» викласти у редакції Додатку 1 до цієї Угоди.
3. Ця Додаткова угода складена в двох автентичних примірниках, по одному для кожної зі Сторін, та набуває чинності з дати її підписання.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
24.11.2020 11:03
Статус:
Опубліковано