• Відкриті торги
  • КЕП

Аналізатор сечі

.2020 року(далі – Договір) про наступне: Враховуючи п.п. 4 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 року) та п.п.4. п. 11, п. 5.1. Договору та після проведення Сторонами переговорів про здійснення взаєморозрахунків та внесення змін щодо строків поставки товару за Договором та строків дії Договору

32 645.00 UAH без ПДВ
Номер: 6ae51af0b23b48ebaf1335a1c9bc7ebc
Ідентифікатор договору: UA-2020-10-29-004372-c-c1
Замовник: Комунальне підприємство "Марганецька центральна міська лікарня" Марганецької міської ради"
Постачальник: ФОП ДОВНЕР ВОЛОДИМИР АНТОНОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізаториАналіз за цим CPV
Опис: .2020 року(далі – Договір) про наступне: Враховуючи п.п. 4 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 року) та п.п.4. п. 11, п. 5.1. Договору та після проведення Сторонами переговорів про здійснення взаєморозрахунків та внесення змін щодо строків поставки товару за Договором та строків дії Договору
Номер договору: 45/20
Дата підписання: 30.11.2020 15:00
Період дії договору: 30.11.2020 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 32 645.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: 1. Розірвати Договір № 45/20 від 30.11.2020 р., укладений між Покупцем та Постачальником, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Аналізатор сечі
Код ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори
Кількість 1 комплект
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 53400, Україна, Дніпропетровська область, Марганец, вул.Паркова,15 На карті

Внесені зміни

    Номер: 5a3e2ae88447415a8126c76509becbc6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Враховуючи п.п. 4 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 року) та п.п.4. п. 11, п. 5.1. Договору та після проведення Сторонами переговорів про здійснення взаєморозрахунків та внесення змін щодо строків поставки товару за Договором та строків дії Договору Сторони дійшли згоди: 1. Подовжити строк поставки товару на 1 календарний рік та внести зміни до п. 3.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: «3.1. Строк поставки товару – до 31.12.2021 року Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника». 2. Подовжити термін дії Договору на 1 календарний рік та внести зміни до п. 10.1., виклавши його у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання договору та діє до 31.12.2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами всіх зобов’язань».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2020 10:29
    Статус:
    Опубліковано
jpg
ДУ 1 від 29.12.20.jpg
p7s
sign.p7s