• Спрощена закупівля
  • КЕП

Ізолятори та електроізоляційне приладдя

Придбання запасних частин та матеріалів для виконання поточного ремонту окремих ділянок контактної мережі. Ізолятори та електроізоляційне приладдя,3 найменування товару, кількість — 150 шт. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в Додатку № 1 (Технічна специфікація та зображення, ескізи виробів наведені в рис. №1-8) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Строк поставки товарів: на протязі 10 робочих днів з дня отримання заявки від Замовника.

40 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 368ef45cb8b94cd38db95c11759e9b78
Ідентифікатор договору: UA-2020-11-05-001452-b-b1
Замовник: Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Постачальник: ФОП Лукіша О.С.
Класифікатор ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріалиАналіз за цим CPV
Опис: Придбання запасних частин та матеріалів для виконання поточного ремонту окремих ділянок контактної мережі. Ізолятори та електроізоляційне приладдя,3 найменування товару, кількість — 150 шт. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в Додатку № 1 (Технічна специфікація та зображення, ескізи виробів наведені в рис. №1-8) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Строк поставки товарів: на протязі 10 робочих днів з дня отримання заявки від Замовника.
Номер договору: 6327
Дата підписання: 30.11.2020 00:00
Період дії договору: 30.11.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 40 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 40 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ізолятор підвісний ІЕП 6, або еквівалент
Код ДК 021:2015: 44111510-9 Ізолятори
Кількість 50 штуки
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці,1 На карті
Планка ізоляційна 0,7 із зажимом
Код ДК 021:2015: 44111530-5 Електроізоляційне приладдя
Кількість 50 штуки
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці,1 На карті
Планка ізоляційна 0,9 із зажимом
Код ДК 021:2015: 44111530-5 Електроізоляційне приладдя
Кількість 50 штуки
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці,1 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
КП "Швидкісний трамвай"
ФОП Лукiша Олег Степанович
Сума 40000.00 UAH
Статус
Оплачений
05.04.2021 10:56
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: bb5e7ff5ab2c40898984f12283a636ec
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «Сторони», а окремо – «Сторона», уклали цю Додаткову угоду до Договору про закупівлю товару за кодом ДК 021: 2015 ЄЗС: 44110000-4: Конструкційні матеріали (Ізолятори та електроізоляційне приладдя) від 30.11.2020 р. за № 6327 (далі – Договір), про наступне: 1. Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 9.5 та 9.6. цього Договору, у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, а саме затримки фінансування витрат Замовника, що підтверджується повідомленням від головного розпорядника бюджетних коштів, Сторони погодились продовжити дію цього Договору про закупівлю та викласти пункти 5.1. та 9.1. цього Договору у наступній редакції: “5.1. За 2020 рік Замовник сплатив на користь Постачальника: 0,00 грн. (нуль гривень, нуль копійок) без ПДВ. Оплата за фактично поставлений товар у сумі 40 000,00 грн. (сорок тисяч гривень, нуль копійок) без ПДВ на підставі рахунку № 63 від 11.12.2020 здійснюється Замовником на користь Постачальника у 2021 році протягом 10-и (десяти) банківських днів за умови надходження коштів місцевого бюджету на рахунок Замовника.” “9.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до повного виконання Замовником оплати за фактично поставлені товари у 2020 році, та до повного виконання в частині гарантійних зобов'язань Постачальника.” 2. Усі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін, складена українською мовою у двох автентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної Сторони. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору про закупівлю товару від 30.11.2020 р. за № 6327.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Лист щодо здійснення оплати (1).pdf
pdf
Додаткова угода №1 до договору №6327 від 30.11.2020р. (1).pd...
pdf
лист Постачальнику про відсутність фінансування (1).pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 5ee7fc7ef0f140dba3daf23e7897f407
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Покупця, для належного здійснення оплати, Сторони дійшли згоди внести зміни до цього Договору, в яких містяться банківські реквізити Покупця, та викласти їх в новій редакції.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 23.02.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ№2 Д№6327 (1).pdf
p7s
sign.p7s