-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Ізолятори та електроізоляційне приладдя
Придбання запасних частин та матеріалів для виконання поточного ремонту окремих ділянок контактної мережі. Ізолятори та електроізоляційне приладдя,3 найменування товару, кількість — 150 шт. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в Додатку № 1 (Технічна специфікація та зображення, ескізи виробів наведені в рис. №1-8) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Строк поставки товарів: на протязі 10 робочих днів з дня отримання заявки від Замовника.
40 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
368ef45cb8b94cd38db95c11759e9b78
Ідентифікатор договору:
UA-2020-11-05-001452-b-b1
Замовник:
Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30950099
-
Контактна особа:
Калиновська Катерина Іванівна +380564092629 DZYHOLYA@GMAIL.COM
-
Адреса:
50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
ФОП Лукіша О.С.
×
-
Код ЄДРПОУ:
2610200074
-
Контактна особа:
Лукіша Олег Степанович +380665736639 pp_lukisha@ukr.net
-
Адреса:
49051, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул. Косіора, будинок 44, квартира 59
Класифікатор ДК 021:2015:
44110000-4 Конструкційні матеріалиАналіз за цим CPV
Опис:
Придбання запасних частин та матеріалів для виконання поточного ремонту окремих ділянок контактної мережі. Ізолятори та електроізоляційне приладдя,3 найменування товару, кількість — 150 шт. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в Додатку № 1 (Технічна специфікація та зображення, ескізи виробів наведені в рис. №1-8) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Строк поставки товарів: на протязі 10 робочих днів з дня отримання заявки від Замовника.
Номер договору:
6327
Дата підписання:
30.11.2020 00:00
Період дії договору:
30.11.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору:
40 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
40 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ізолятор підвісний ІЕП 6, або еквівалент
Кількість
50 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Планка ізоляційна 0,7 із зажимом
Кількість
50 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Планка ізоляційна 0,9 із зажимом
Кількість
50 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
КП "Швидкісний трамвай"
IBAN:UA188201720344310004000048588
ФОП Лукiша Олег Степанович
IBAN:UA633510050000026000113813600
Сума
40000.00 UAH
Статус
Оплачений
05.04.2021 10:56
Док-ти
1
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
bb5e7ff5ab2c40898984f12283a636ec
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
«Сторони», а окремо – «Сторона», уклали цю Додаткову угоду до Договору про закупівлю товару за кодом ДК 021: 2015 ЄЗС: 44110000-4: Конструкційні матеріали (Ізолятори та електроізоляційне приладдя) від 30.11.2020 р. за № 6327 (далі – Договір), про наступне:
1. Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 9.5 та 9.6. цього Договору, у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, а саме затримки фінансування витрат Замовника, що підтверджується повідомленням від головного розпорядника бюджетних коштів, Сторони погодились продовжити дію цього Договору про закупівлю та викласти пункти 5.1. та 9.1. цього Договору у наступній редакції:
“5.1. За 2020 рік Замовник сплатив на користь Постачальника: 0,00 грн. (нуль гривень, нуль копійок) без ПДВ. Оплата за фактично поставлений товар у сумі 40 000,00 грн. (сорок тисяч гривень, нуль копійок) без ПДВ на підставі рахунку № 63 від 11.12.2020 здійснюється Замовником на користь Постачальника у 2021 році протягом 10-и (десяти) банківських днів за умови надходження коштів місцевого бюджету на рахунок Замовника.”
“9.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до повного виконання Замовником оплати за фактично поставлені товари у 2020 році, та до повного виконання в частині гарантійних зобов'язань Постачальника.”
2. Усі інші умови Договору залишаються без змін.
3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін, складена українською мовою у двох автентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної Сторони. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору про закупівлю товару від 30.11.2020 р. за № 6327.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.12.2020 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5ee7fc7ef0f140dba3daf23e7897f407
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Покупця, для належного здійснення оплати, Сторони дійшли згоди внести зміни до цього Договору, в яких містяться банківські реквізити Покупця, та викласти їх в новій редакції.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
23.02.2021 00:00
Статус:
Опубліковано