-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015: 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (ДК 021:2015: 33157000-5 - Газотерапевтичні та респіраторні апарати) Киснева станція: центральна компресорна станція системи лікувального газопостачання, НК 024:2019: 36271 Система медичного газу / Кисневий генератор, НК 024:2019: 42911 Компресор повітряний для трубопровідної системи/джерела газу)
4 075 500.00
UAH без ПДВ
Номер:
32660b0378204795bf3146421648d82f
Ідентифікатор договору:
UA-2020-11-18-010491-c-c1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЯЧІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ТЯЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01992682
-
Контактна особа:
Василь Лаврюк +380313432351 zakupivli_tyachiv_rl1@ukr.net
-
Адреса:
90500, Україна, Закарпатська область, м. Тячів, вул. Нересенська, буд. 48
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛВІ-ЛАЙН"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33639596
-
Контактна особа:
Кляшторний Сергій Віл'євич +380442282116
-
Адреса:
04071, Україна, м. Київ, г. Киев, Подільський район ВУЛИЦЯ ХОРИВА будинок 31-А
Класифікатор ДК 021:2015:
33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапіїАналіз за цим CPV
Номер договору:
26/11/2020
Дата підписання:
17.11.2020 16:50
Період дії договору:
17.11.2020 00:00 - 31.03.2021 00:00
Сума договору:
4 075 500.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
4 075 500.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Центральна компресорна станція ATLAS COPCO, що складається з 2 компресорів GA11FF
Кількість
1 штуки
Період постачання
17.11.2020 - 30.12.2020
Генератор кисневий PSA, модель AS-G (AirSep)
Кількість
1 штуки
Період постачання
17.11.2020 - 30.12.2020
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
7bbffb3eac8f4be69903cbe5e629f386
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Сторони уклали дану Додаткова угода №1 до Договору № 26/11/2020 поставки товарів від 11 листопада 2020р. (далі – Договір) про нижченаведене:
1. Внести зміни до п. 2.3. Договору та викласти його у наступній редакції: «Строк поставки Товару – до 31.01.2021 при виконанні п.4.2. даного Договору».
2. Внести зміни до п. 4.2. Договору та викласти його у наступній редакції: «Покупець може здійснити передоплату в розмірі 100% від вартості Товару, що визначена у п.3.1. даного Договору, протягом 5 (п’яти) банківських днів на підставі рахунку, наданого Постачальником».
3. У зв’язку із зміною строку поставки Товару внести зміни до п. 11.1. Договору та замінити слова «діє до 31.12.2020 року» на слова «діє до 31.03.2021 року».
4. Дана угода складена в 2-х примірниках і є невід'ємною частиною договору.
5. Угода набирає чинності з моменту підписання сторонами.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
23.12.2020 13:14
Статус:
Опубліковано