-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень централізованої бухгалтерії відділу освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Лермонтова 40В
144 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
ddb93a2a39844dd0aa5780a57b006845
Ідентифікатор договору:
UA-2020-10-23-004466-a-c1
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
02142325
-
Контактна особа:
Юлія Іванова +380564701383 zakupivlicmrayvo@gmail.com
-
Адреса:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАР-КР"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37272598
-
Контактна особа:
Кондратенко Олег Миколайович +380679041340 budstar@i.ua
-
Адреса:
50065, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, Металургійний район ВУЛИЦЯ КОСТЕНКА буд. 25 прим. 4
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
412
Дата підписання:
18.11.2020 15:00
Період дії договору:
18.11.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору:
144 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 24 000.00 UAH)
Оплачено:
144 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 24 000.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт приміщень централізованої бухгалтерії відділу освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Лермонтова 40В
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.12.2020
Місце постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Лермонтова, 40в
На карті
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Відділ освіти виконкому Ц-М райради
IBAN:UA828201720344230019000047337
ТОВ"Будстар-КР"
IBAN:UA693052990000026003030401958
Сума
144000.00 UAH
Статус
Оплачений
11.03.2021 10:32
Док-ти
1
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b31505e0d874456f8db6ff08c4f3fba3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.12.2020 13:00
Статус:
Опубліковано