• Спрощена закупівля
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень централізованої бухгалтерії відділу освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Лермонтова 40В

144 000.00 UAH з ПДВ
Номер: ddb93a2a39844dd0aa5780a57b006845
Ідентифікатор договору: UA-2020-10-23-004466-a-c1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАР-КР"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 412
Дата підписання: 18.11.2020 15:00
Період дії договору: 18.11.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 144 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 24 000.00 UAH)
Оплачено: 144 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 24 000.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт приміщень централізованої бухгалтерії відділу освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Лермонтова 40В
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 20.12.2020
Місце постачання 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Лермонтова, 40в На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Відділ освіти виконкому Ц-М райради
ТОВ"Будстар-КР"
Сума 144000.00 UAH
Статус
Оплачений
11.03.2021 10:32
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: b31505e0d874456f8db6ff08c4f3fba3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2020 13:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод угода 1 до дог 412.pdf
p7s
sign.p7s