• Відкриті торги
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Бережанської (від вул.Полігонівської до вул.Печенізької) в м.Чернівці (відновлення елементів благоустрою)

термін виконання робіт продовжено до 25.12.2021р

3 608 361.00 UAH без ПДВ
Номер: 0b79222a6efb4a2c84873ae5d69e296a
Ідентифікатор договору: UA-2020-10-20-003792-c-a1
Замовник: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Постачальник: ТОВ ЮМТ і КО
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис: термін виконання робіт продовжено до 25.12.2021р
Номер договору: 625
Дата підписання: 25.11.2020 12:11
Період дії договору: 25.11.2020 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 3 608 361.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 3 608 361.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Бережанської (від вул.Полігонівської до вул.Печенізької) в м.Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 15.06.2021
Місце постачання 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Бережанська На карті

Внесені зміни

    Номер: dcc3cab12aef4556898941aea675aac0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: п.2.4 договору 625 викладено у новій редакціїї щодо ліміту асигнувань на 2020р
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 18.12.2020 13:31
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДД №1 до Договору № 625.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 4db12fa2d0544db7a0321994c82c2fca
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: До договору 625 внесено зміни у зв’язку із ліквідацією з 01.07.2021 року Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради згідно з пунктом 2.2. рішення Чернівецької міської ради VІІI скликання від 15.04.2021р. № 177 «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради VІІI скликання від 25.03.2021 р. №132 «Про структуру виконавчих органів Чернівецької міської ради», на підставі пункту 1.4. Положення про департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, затвердженого рішенням Чернівецької міської ради VIII скликання від 31.05.2021 №253, беручи до уваги компетенційне правонаступництво, внаслідок якого передано владні повноваження та функції від департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради до департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, керуючись ст. 512 Цивільного кодексу України Також у п.5.1. Договору 625 внесено зміни щодо продовження строку виконання робіт до 25.12.2021р
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 19.07.2021 12:09
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДД № 2 до Договору № 625.pdf
p7s
sign.p7s