-
Відкриті торги
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Бережанської (від вул.Полігонівської до вул.Печенізької) в м.Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
термін виконання робіт продовжено до 25.12.2021р
3 608 361.00
UAH без ПДВ
Номер:
0b79222a6efb4a2c84873ae5d69e296a
Ідентифікатор договору:
UA-2020-10-20-003792-c-a1
Замовник:
Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
25082708
-
Контактна особа:
Оксана Воробець +380372524314 tenderjkg@gmail.com
-
Адреса:
58029, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВ ЮМТ і КО
×
-
Код ЄДРПОУ:
38178578
-
Контактна особа:
Париський Олексій Георгійович 380956887799, 380505550882 1_budivelniy@ukr.net
-
Адреса:
58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Квітковського, 4Б
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис:
термін виконання робіт продовжено до 25.12.2021р
Номер договору:
625
Дата підписання:
25.11.2020 12:11
Період дії договору:
25.11.2020 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
3 608 361.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
3 608 361.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Бережанської (від вул.Полігонівської до вул.Печенізької) в м.Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 15.06.2021
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
dcc3cab12aef4556898941aea675aac0
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
п.2.4 договору 625 викладено у новій редакціїї щодо ліміту асигнувань на 2020р
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
18.12.2020 13:31
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
4db12fa2d0544db7a0321994c82c2fca
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
До договору 625 внесено зміни у зв’язку із ліквідацією з 01.07.2021 року Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради згідно з пунктом 2.2. рішення Чернівецької міської ради VІІI скликання від 15.04.2021р. № 177 «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради VІІI скликання від 25.03.2021 р. №132 «Про структуру виконавчих органів Чернівецької міської ради»,
на підставі пункту 1.4. Положення про департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, затвердженого рішенням Чернівецької міської ради VIII скликання від 31.05.2021 №253,
беручи до уваги компетенційне правонаступництво, внаслідок якого передано владні повноваження та функції від департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради до департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, керуючись ст. 512 Цивільного кодексу України
Також у п.5.1. Договору 625 внесено зміни щодо продовження строку виконання робіт до 25.12.2021р
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
19.07.2021 12:09
Статус:
Опубліковано