-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Офісні меблі для Централізованої бухгалтерії
58 600.00
UAH без ПДВ
Номер:
0e0bb6b91f70466f81089dc09115dd77
Ідентифікатор договору:
UA-2020-10-21-011168-a-c1
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
02142325
-
Контактна особа:
Юлія Іванова +380564701383 zakupivlicmrayvo@gmail.com
-
Адреса:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП "УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2453801919
-
Контактна особа:
Сергій Ульяхов +380675640637 kakady000@i.ua
-
Адреса:
50076, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ІВАНА АВРАМЕНКА, будинок 11, квартира 228
Класифікатор ДК 021:2015:
39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору:
402
Дата підписання:
12.11.2020 10:00
Період дії договору:
12.11.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору:
58 600.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
58 600.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Пенал
Кількість
4 штуки
Період постачання
до 18.12.2020
Місце постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Лермонтова, 40в
На карті
Шафа низька для паперів
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 18.12.2020
Місце постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Лермонтова, 40в
На карті
Шафа для одягу
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 18.12.2020
Місце постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Лермонтова, 40в
На карті
Шафа для паперів
Кількість
11 штуки
Період постачання
до 18.12.2020
Місце постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Лермонтова, 40в
На карті
Шафа для документів
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 18.12.2020
Місце постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Лермонтова, 40в
На карті
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Відділ освіти виконкому Ц-М райради
IBAN:UA828201720344230019000047337
ФОП Ульяхов С.I.
IBAN:UA813808050000000026008572118
Сума
58600.00 UAH
Статус
Оплачений
11.03.2021 10:45
Док-ти
1
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
878cff67f1e14fa0bacc03cc726fe1c3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.12.2020 09:00
Статус:
Опубліковано