• Спрощена закупівля
  • КЕП

Офісні меблі для Централізованої бухгалтерії

58 600.00 UAH без ПДВ
Номер: 0e0bb6b91f70466f81089dc09115dd77
Ідентифікатор договору: UA-2020-10-21-011168-a-c1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Постачальник: ФОП "УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 402
Дата підписання: 12.11.2020 10:00
Період дії договору: 12.11.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 58 600.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 58 600.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Пенал
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 4 штуки
Період постачання до 18.12.2020
Місце постачання 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Лермонтова, 40в На карті
Шафа низька для паперів
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 10 штуки
Період постачання до 18.12.2020
Місце постачання 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Лермонтова, 40в На карті
Шафа для одягу
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 2 штуки
Період постачання до 18.12.2020
Місце постачання 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Лермонтова, 40в На карті
Шафа для паперів
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 11 штуки
Період постачання до 18.12.2020
Місце постачання 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Лермонтова, 40в На карті
Шафа для документів
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 3 штуки
Період постачання до 18.12.2020
Місце постачання 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Лермонтова, 40в На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Відділ освіти виконкому Ц-М райради
ФОП Ульяхов С.I.
Сума 58600.00 UAH
Статус
Оплачений
11.03.2021 10:45
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: 878cff67f1e14fa0bacc03cc726fe1c3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2020 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод. угода до дог. 402.pdf
p7s
sign.p7s