-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Сітчастий контейнер для збору пластику, металевий контейнер для збору скла.
150 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
ceb9ef7416d34c058189a7ba01f46323
Ідентифікатор договору:
UA-2020-10-07-008299-a-c1
Замовник:
КП "Хмільниккомунсервіс"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32505648
-
Контактна особа:
Хмільниккомунсервіс КП +380433822551 32505648zakypivli@ukr.net
-
Адреса:
22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул. Пушкіна, 107 А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "АВ-ПРОМ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42915052
-
Контактна особа:
Олексій Юданов +380675624101 INFO@METALZAVOD.COM.UA
-
Адреса:
Україна, 28000, Кіровоградська обл., місто Олександрія, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 9
Класифікатор ДК 021:2015:
44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тискуАналіз за цим CPV
Номер договору:
10/11-К
Дата підписання:
10.11.2020 10:38
Період дії договору:
10.11.2020 00:00 - 15.12.2020 00:00
Сума договору:
150 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 25 000.00 UAH)
Оплачено:
150 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 25 000.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Сітчастий контейнер для збору пластику, металевий контейнер для збору скла.
Кількість
30 штуки
Період постачання
до 30.11.2020
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
66a0c1303eb64a5fad93be912169dd58
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.11.2020 16:00
Статус:
Опубліковано