• Відкриті торги
  • КЕП

ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ("Капітальний ремонт проїзної частини вул. Мисливська в с. Лази, Тячівського району")

3 135 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 79eeeef2a93d4be98a48d1d252a1579e
Ідентифікатор договору: UA-2020-08-26-009119-a-c1
Замовник: ТЯЧІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ПП "СТІК"
Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхоньАналіз за цим CPV
Номер договору: 40
Дата підписання: 17.11.2020 15:09
Період дії договору: 17.11.2020 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 3 135 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 522 500.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ("Капітальний ремонт проїзної частини вул. Мисливська в с. Лази, Тячівського району")
Код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість 1 одиниця
Період постачання 22.09.2020 - 31.12.2020
Місце постачання 90554, Україна, Закарпатська область, с.Лази, вул.Мисливська На карті

Внесені зміни

    Номер: c044f550885243e5a857d77292264c9b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Пунк 5.1 викласти у новій редакції.Ціна цього Договору складає 3135000,00 (Три мільйони сто тридцять п'ять тисяч грн. 00 коп. ) гривень, в т. ч. ПДВ 522500,00 грн.. Вартість робіт, які доручаються Підряднику для виконання у 2020 році, у відповідності до бюджетних призначень, складає 100 000,00 ( Сто тисяч грн. 00 коп.) гривень, в т. ч. ПДВ16666,67 грн.. Решта суми в розмірі 3035000,00 ( Три мільйони тридцять п'ять тисяч грн. 00 коп.) гривень, в т. ч. ПДВ 505833,00 грн. Буде погашатись по мірі надходження коштів про що сторони укладуть додаткову угоду. Пункт 12.4 викласти у новій редакції. Дана Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору підряду №40 від 17.11.2020 року та набирає чинності з дати її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2021 року, а в частині невиконаних зобов'язань до повного їх виконання Сторонами.
    Номер додаткової угоди: №44
    Дата внесення змін до договору: 18.11.2020 14:09
    Статус:
    Опубліковано
pdf
договір 44_0001.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 9d4660fe53c84f2aa27c98ebb604a761
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Пункт 3.1. викласти у новій редакції. Загальна вартість доручених робіт за цим договором встановлюється згідно з тендерною пропозицією та Договірною ціною (Додаток 1) і становить 3 135 000.00 ( Три мільйони сто тридцять п'ять тисяч грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ - 522 500.00 ( п'ятсот двадцять дві тисячі п'ятсот грн. 00 коп.). Вартість робіт, які доручаються Підряднику для виконання у 2021 році, у відповідності до бюджетних призначень, складає 1 374 591,96 ( Один мільйон триста сімдесят чотири тисячі п'ятсот дев'яносто одна грн. 96 коп.) гривень, в т.ч. ПДВ 229 098,66 грн. Решта суми в розмірі 1 760 408,04 ( Один мільйон сімсот шістдесят тисяч чотириста вісім грн. 04 коп.) гривень, в т.ч. ПДВ 293 401,34 грн. буде погашатись по мірі надходження коштів про що сторони укладуть додаткову угоду.
    Номер додаткової угоди: №32
    Дата внесення змін до договору: 23.02.2021 10:45
    Статус:
    Опубліковано