• Переговорна процедура
  • КЕП

Придбання ліцензії на право користування комп’ютерною програмою для програмування транспортного терміналу (валідатора) з метою впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в комунальному транспорті (трамвай) та на станціях швидкісного трамвая

Загальна кількість послуг: 200, для відповідної кількості одиниць обладнання (валідаторів). Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет.

1 450 000.00 UAH без ПДВ
Номер: a54e1b34333845e5bc782502a7a642c8
Ідентифікатор договору: UA-2020-10-30-000581-a-b1
Замовник: Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "МД СОФТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Опис: Загальна кількість послуг: 200, для відповідної кількості одиниць обладнання (валідаторів). Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет.
Номер договору: 6316
Дата підписання: 12.11.2020 00:00
Період дії договору: 12.11.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 1 450 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 1 450 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання ліцензії на право користування комп’ютерною програмою для програмування транспортного терміналу (валідатора): Стаціонарний транспортний термінал (валідатор) з друком квитка Mikroelektronika CVP24, доукомплектований банківським модулем з EMV с
Код ДК 021:2015: 72263000-6 Послуги зі впровадження програмного забезпечення
Кількість 200 послуга
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці, 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 150f3b53662347c8b3d5e20b361e8c4c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 8.10 та 8.11. цього Договору, у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, а саме затримки фінансування витрат Замовника, що підтверджується повідомленням від головного розпорядника бюджетних коштів, Сторони погодились продовжити дію цього Договору про закупівлю та викласти пункти 4.4. та 12.1. цього Договору у наступній редакції: “4.4. За 2020 рік Замовник сплатив на користь Постачальника: 0,00 грн. (нуль гривень, нуль копійок) без ПДВ. Оплата за надані послуги у сумі 1 450 000,00 грн. (один мільйон чотириста п’ятдесят тисяч гривень, нуль копійок) без ПДВ на підставі рахунку № СФ-0000082 від 16.12.2020 здійснюється Замовником на користь Постачальника у 2021 році протягом 10-и (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг, за умови надходження коштів місцевого бюджету на рахунок Замовника. “12.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до повного виконання Замовником оплати за фактично надані послуги у 2020 році, а в частині виконання гарантійних зобов'язань Виконавця - до повного виконання даних зобов’язань по Договору.”
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ№1 Д№6316 (1).pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 3c858fbcbdc94f98a99e37b6c2e97c8a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Покупця, для належного здійснення оплати, Сторони дійшли згоди внести зміни до цього Договору, в яких містяться банківські реквізити Покупця, та викласти їх в новій редакції: Комунальне підприємство «Швидкісний трамвай» Юридична/поштова адреса: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці, 1. Код за ЄДРПОУ 30950099; ІПН 309500904868; Свідоцтво № 04958801. тел.: +38 (056) 493 08 09; 409 26 30; e-mail: kpsttram86@gmail.com Рахунок № 1 (код КЕКВ 2610): UA188201720344310004000048588; Рахунок № 2 (код КЕКВ 2610): UA488201720344380005000048588, Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 Рахунок 3 (поточний): UA263052990000026006020408526; Рахунок 4: UA983052990000026001040403562, в КФ АТ КБ “ПриватБанк”, м. Кривий Ріг, ЄДРПОУ банку 14360570; код банку (МФО) 305299.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 23.02.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ№2 Д№6316 (1).pdf
p7s
sign.p7s