• Відкриті торги
  • КЕП

«Станція ручної мийки з ультразвуковою системою очистки (ДК 021:2015 39715300-0 Санітарно-технічне обладнання)»

Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (одержувач бюджетних коштів). Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською та/або російською мовами.

648 900.00 UAH з ПДВ
Номер: af33ac5bf0be4d52bfc44e913866f42f
Ідентифікатор договору: UA-2020-10-08-006426-c-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Постачальник: ТОВ "РОКМЕД"
Класифікатор ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові приладиАналіз за цим CPV
Опис: Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (одержувач бюджетних коштів). Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською та/або російською мовами.
Номер договору: 155
Дата підписання: 10.12.2020 00:00
Період дії договору: 10.12.2020 00:00 - 30.06.2021 00:00
Сума договору: 648 900.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 108 150.00 UAH)
Оплачено: 648 900.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 108 150.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Станція ручної мийки з ультразвуковою системою очистки (ДК 021:2015 39715300-0 Санітарно-технічне обладнання)»
Код ДК 021:2015: 39715300-0 Санітарно-технічне обладнання
Кількість 1 одиниця
Період постачання до 30.06.2021
Місце постачання 21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, Київська,68 На карті

Внесені зміни

    Номер: b592d135a14e41dd9fcedabb88fc3281
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Пункт 5.1. розділу V Договору викласти в наступній редакції: «5.1.Строк поставки товару –до 30.04.2021 року.» Пункт 10.1. розділу Х Договору викласти в наступній редакції «10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 30 квітня 2021 року включно, але в будь якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.» Всі інші умови вищезазначеного договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 16.12.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Зміни 1 16.12.2020 (1).pdf
pdf
ДУ 1 зміна строку 16.12.2020 (1).pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 158a0a70b70a43d095e4db26c1b01fa2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Пункт 5.1. розділу V Договору викласти в наступній редакції: «5.1.Строк поставки товару –до 31.05.2021 року.» Пункт 10.1. розділу Х Договору викласти в наступній редакції «10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 травня 2021 року включно, але в будь якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.» У зв’язку зі зміною юридичної адреси Постачальника, Реквізити сторін, викладені у розділі ХІІ Договору, читати в редакції цієї додаткової угоди. Всі інші умови вищезазначеного договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. * Сума договору після внесення змін: 648 900,00 грн. (Шістсот сорок вісім тисяч дев’ятсот грн. 00 коп. в т. ч. ПДВ-108 150,00 грн.)
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 27.04.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ2 та зміни 27.04.21 (1).pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 824731d3647b4ed7b7df71dd77eeba4e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Розділ IV Договору ( Порядок здійснення оплати) викласти в наступній редакції: «4.1. Оплата за Договором здійснюється Замовником у національній валюті України - гривнях у безготівковому порядку шляхом перерахування грошового зобов‘язання на спеціальний рахунок Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані товари здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 4.2. Спосіб оплати – шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. При здійсненні платежу Замовник обов’язково повинен вказувати у платіжному дорученні номер та дату цього Договору . 4.3. Ціна на товар визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження та розвантаження, сплату митних тарифів. 4.4. Розрахунок з Постачальником проводиться на підставі накладної про поставку товару, підписаної уповноваженими особами обох Сторін договору на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати такої накладної.». * Сума договору після внесення змін: 648 900,00 грн. (Шістсот сорок вісім тисяч дев’ятсот грн. 00 коп. в т. ч. ПДВ-108 150,00 грн.)
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 20.05.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 3 та зміни 20.05.21 (1).pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 63b07e8fe48849c3ab6d73d8e7d1523f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Пункт 5.1. розділу V Договору викласти в наступній редакції: «5.1.Строк поставки товару –до 30.06.2021 року.» Пункт 10.1. розділу Х Договору викласти в наступній редакції «10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 30 червня 2021 року включно, але в будь якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.» Всі інші умови вищезазначеного договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 31.05.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ4 та зміни 31.05.21 (1).pdf
p7s
sign.p7s