• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • КЕП

Система обробки медичних зображень, НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 60723 Система обробки медичних зображень (ДК 021:2015 33169500-7Системи хірургічного моніторингу та відстежування)

Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською та/або російською мовами

11 870 000.00 UAH з ПДВ
Номер: d7c02d530a4a419f9b543defc4edaefe
Ідентифікатор договору: UA-2020-09-16-010392-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Постачальник: ТОВ "РОКМЕД"
Класифікатор ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоківАналіз за цим CPV
Опис: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською та/або російською мовами
Номер договору: 156
Дата підписання: 10.12.2020 00:00
Період дії договору: 10.12.2020 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 11 870 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 776 542.06 UAH)
Оплачено: 11 870 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 776 542.06 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Система обробки медичних зображень, НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 60723 Система обробки медичних зображень (ДК 021:2015 33169500-7Системи хірургічного моніторингу та відстежування)
Код ДК 021:2015: 33169500-7 Системи хірургічного моніторингу та відстежування
Кількість 1 комплект
Період постачання до 15.12.2021
Місце постачання 21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, Київська,68 На карті

Внесені зміни

    Номер: 76d35b9c5d5b4d4889396802ccf21e9c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Пункт 5.1. розділу V Договору викласти в наступній редакції: «5.1.Строк поставки товару –до 15.12.2021 року.» Пункт 10.1. розділу Х Договору викласти в наступній редакції «10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2021 року включно, але в будь якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.» Всі інші умови вищезазначеного договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 17.12.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 17.12 продовж (1).pdf
pdf
Зміни 1 подовж сторку (1).pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: b88c28f5db2c4eeeb0696f0bb9ef96a7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Розділ IV Договору ( Порядок здійснення оплати) викласти в наступній редакції: «4.1. Оплата за Договором здійснюється Замовником у національній валюті України - гривнях у безготівковому порядку шляхом перерахування грошового зобов‘язання на спеціальний рахунок Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані товари здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 4.2. Спосіб оплати – шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. При здійсненні платежу Замовник обов’язково повинен вказувати у платіжному дорученні номер та дату цього Договору . 4.3. Ціна на товар визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження та розвантаження, сплату митних тарифів. 4.4. Розрахунок з Постачальником проводиться на підставі накладної про поставку товару, підписаної уповноваженими особами обох Сторін договору на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати такої накладної.».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 02.11.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ2 та зміни 02.11.2021.pdf
p7s
sign.p7s