-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
КЕП
Система обробки медичних зображень, НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 60723 Система обробки медичних зображень (ДК 021:2015 33169500-7Системи хірургічного моніторингу та відстежування)
Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською та/або російською мовами
11 870 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
d7c02d530a4a419f9b543defc4edaefe
Ідентифікатор договору:
UA-2020-09-16-010392-a-c1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01982749
-
Контактна особа:
Мосійчук Лілія +380432664039 mklshmd@ukr.net
-
Адреса:
21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "РОКМЕД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41488340
-
Контактна особа:
Ситюк Олександр Петрович +380968393008 office@rockmed.com.ua
-
Адреса:
04073, Україна, м. Київ, Київ, Проспект Степана Бандери, будинок 8, корпус 16-А, офіс 703, м. Київ
Класифікатор ДК 021:2015:
33160000-9 Устаткування для операційних блоківАналіз за цим CPV
Опис:
Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською та/або російською мовами
Номер договору:
156
Дата підписання:
10.12.2020 00:00
Період дії договору:
10.12.2020 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
11 870 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 776 542.06 UAH)
Оплачено:
11 870 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 776 542.06 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Система обробки медичних зображень, НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 60723 Система обробки медичних зображень (ДК 021:2015 33169500-7Системи хірургічного моніторингу та відстежування)
×
-
НК 024:2019:
60723 Система обробки медичних зображень
Кількість
1 комплект
Період постачання
до 15.12.2021
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
76d35b9c5d5b4d4889396802ccf21e9c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Пункт 5.1. розділу V Договору викласти в наступній редакції:
«5.1.Строк поставки товару –до 15.12.2021 року.»
Пункт 10.1. розділу Х Договору викласти в наступній редакції
«10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2021 року включно, але в будь якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.» Всі інші умови вищезазначеного договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
17.12.2020 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b88c28f5db2c4eeeb0696f0bb9ef96a7
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Розділ IV Договору ( Порядок здійснення оплати) викласти в наступній редакції:
«4.1. Оплата за Договором здійснюється Замовником у національній валюті України - гривнях у безготівковому порядку шляхом перерахування грошового зобов‘язання на спеціальний рахунок Постачальника.
У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані товари здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
4.2. Спосіб оплати – шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. При здійсненні платежу Замовник обов’язково повинен вказувати у платіжному дорученні номер та дату цього Договору .
4.3. Ціна на товар визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження та розвантаження, сплату митних тарифів.
4.4. Розрахунок з Постачальником проводиться на підставі накладної про поставку товару, підписаної уповноваженими особами обох Сторін договору на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати такої накладної.».
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
02.11.2021 00:00
Статус:
Опубліковано