• Відкриті торги
  • КЕП

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Тарілки,чашки)

Внести зміни до договору виклавши в новій редакції: - п.п.5.1 розділу 5 «Поставка товару», а саме: «Строк поставки товару до ЗО листопада 2020 року»; - п.п.10.1 розділу 10 «Термін дії договору», а саме: «Термін дії договору до 01 грудня 2020 року»;

99 600.00 UAH з ПДВ
Номер: 168cf012ac7149599e71c59fc30bb0fe
Ідентифікатор договору: UA-2020-09-23-009234-b-c2
Замовник: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Постачальник: ТОВ "ГРАНЬ-КОР"
Класифікатор ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчуванняАналіз за цим CPV
Опис: Внести зміни до договору виклавши в новій редакції: - п.п.5.1 розділу 5 «Поставка товару», а саме: «Строк поставки товару до ЗО листопада 2020 року»; - п.п.10.1 розділу 10 «Термін дії договору», а саме: «Термін дії договору до 01 грудня 2020 року»;
Номер договору: 162
Дата підписання: 09.11.2020 08:45
Період дії договору: 09.11.2020 00:00 - 01.12.2020 00:00
Сума договору: 99 600.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 600.00 UAH)
Оплачено: 99 600.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 600.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (тарілка мілка )
Код ДК 021:2015: 39221210-2 Тарілки
Кількість 1715 штуки
Період постачання до 30.10.2020
Місце постачання Відповідно до документації
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (тарілка глибока)
Код ДК 021:2015: 39221210-2 Тарілки
Кількість 1705 штуки
Період постачання до 30.10.2020
Місце постачання Відповідно до документації
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (чашка)
Код ДК 021:2015: 39221121-1 Чашки
Кількість 2225 штуки
Період постачання до 30.10.2020
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 38499f0dde9a41029b987dc01aa451ae
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 162/1
    Дата внесення змін до договору: 09.11.2020 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода №162-1 від 09.11.2020 до договору №162 від 0...
p7s
sign.p7s