• Відкриті торги
  • КЕП

Обладнання для закладів громадського харчування (для харчоблоку Торговицького, Отинійського, Підгайчиківського, Воронського ліцеїв Коломийської районної ради Івано-Франківської області)

1 036 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 513c1ad1a2cc470d9e2876282edd28c7
Ідентифікатор договору: UA-2020-09-24-009806-a-a2
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ КОЛОМИЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Постачальник: ТОВ АРМ-ЕКО
Класифікатор ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 133
Дата підписання: 10.11.2020 11:49
Період дії договору: 10.11.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 1 036 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 172 666.67 UAH)
Оплачено: 1 036 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 172 666.67 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Обладнання для закладів громадського харчування (для харчоблоку Торговицького, Отинійського, Підгайчиківського, Воронського ліцеїв Коломийської районної ради Івано-Франківської області)
Код ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість 4 комплект
Період постачання до 15.12.2020
Місце постачання 78200, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, бульвар Лесі Українки ,45 На карті

Внесені зміни

    Номер: d530aae0cd054f76867e796b5174b238
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: №1 до договору №133
    Дата внесення змін до договору: 15.12.2020 11:09
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1 до 133.pdf
p7s
sign.p7s