• Спрощена закупівля
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стілець)

123 450.00 UAH без ПДВ
Номер: ca267298fafc4f218c30ced0e53c6c17
Ідентифікатор договору: UA-2020-10-13-006435-c-a1
Замовник: Територіальний відділ освіти Заводського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Постачальник: ФОП "ЯНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Номер договору: 54/П/Д-197
Дата підписання: 04.11.2020 00:00
Період дії договору: 04.11.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Сума договору: 123 450.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 123 450.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стілець
Код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість 150 штуки
Період постачання до 10.11.2020
Місце постачання 69067, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Соснова,24 На карті

Внесені зміни

    Номер: 06f0a2cc2b8e4ec0a210d8e1603f7a57
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: родовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) термін поставки товару 10 грудня 2020р.
    Номер додаткової угоди: № 1
    Дата внесення змін до договору: 10.11.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
доп.угода.pdf