• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Стелажі та ванни зварні для харчоблоку

32 100.00 UAH з ПДВ
Номер: 57a23a82db9242579dfde68f83bd2dad
Ідентифікатор договору: UA-2020-10-23-003195-b-b1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Технопарк плюс"
Класифікатор ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різніАналіз за цим CPV
Номер договору: 240-Т/зв
Дата підписання: 23.10.2020 16:04
Період дії договору: 23.10.2020 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 32 100.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 350.00 UAH)
Оплачено: 32 100.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 350.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стелаж виробничий н/с 4 полиці 1800*600*500
Код ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Е. Фукса,39-А На карті
Стелаж промисловий н/с 1800*400
Код ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Е. Фукса,39-А На карті
Ванна мийна зварна з н/с 1400*600*850, гл. 300
Код ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Е. Фукса,39-А На карті
Ванна мийна зварна 3-х секційна з н/с 1500*600*850, гл. 280
Код ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Е. Фукса,39-А На карті

Внесені зміни

    Номер: 26ba966a38004069ab19b24b3e20921d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: п. 8.1, розділ 9 Договору
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ду 1 до 240-Т_зв (1).pdf
p7s
sign.p7s