-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (код ДК 021:2015 – 33120000-7) (система для визначення рівня глюкози в крові , тест-смужки ; голки для інсулінових шприц-ручок 30G (0,30 мм) х 8 mm )
60 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
5333fdccb4474aa687e58a92b0a484c3
Ідентифікатор договору:
UA-2020-10-02-007455-a-c1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 2" КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01990795
-
Контактна особа:
Оксана Лисицька +380626468567,+380671527720 oksana2005lisa@gmail.com
-
Адреса:
84306, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Дніпровська, 14
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ Діавін
×
-
Код ЄДРПОУ:
38048012
-
Контактна особа:
Кадук Катерина Володимирівна +380676766608 kaduk@diawin.com.ua http://www.diawin.com.ua
-
Адреса:
79035, Україна, Львівська область, Львів, вул. Зелена 149 б
Класифікатор ДК 021:2015:
33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору:
2113
Дата підписання:
02.11.2020 09:00
Період дії договору:
02.11.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору:
60 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 925.23 UAH)
Оплачено:
59 961.73 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 922.73 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Тест -смужки №50
Кількість
68 упаковка
Період постачання
до 31.12.2020
Система для визначення рівня глюкози в крові
Кількість
69 упаковка
Період постачання
до 31.12.2020
Голки для інсулінових шприц-ручок 30G (0,30 мм) х 8 mm № 100
Кількість
68 упаковка
Період постачання
до 31.12.2020
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
c31446fa7a0f43b795ad7c5113c0b166
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
На підставі п. 1 ч.5 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» (зі змінами) від 25.12.2015р. № 922-VII, а саме: зменшення обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору на 38,27 грн. ( тридцять вісім гривень 27 копійок) та викласти п. 3.1. Договору в такій редакції:
1. «Ціна цього Договору становить : 59 961,73 грн. з ПДВ (п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот шістдесят одна гривня з ПДВ ).
2. Додаток № 1 до Договору (специфікацію)(додається) затвердити та викласти в новій редакції
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
02.11.2020 10:00
Статус:
Опубліковано