-
Відкриті торги
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV): 39150000-8 "Меблі та приспособи різні" (Меблі різні)
392 600.00
UAH без ПДВ
Номер:
3173e1041e224765a1ee5ad1001c411f
Ідентифікатор договору:
UA-2020-09-07-002882-a-a1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Бориспільської районної ради Київської області "Бориспільський районний центр первинної медико-санітарної допомоги"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38462558
-
Контактна особа:
Угро Людмила Вікторівна +380459551036 Borcentr@ukr.net
-
Адреса:
08300, Україна, Київська область, Бориспіль, вул.Гоголя,2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ
"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3021211918
-
Контактна особа:
Дмитро Тунік +380984397821 dmitriytunik19@gmail.com
-
Адреса:
50038, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, БУЛЬВАР КІРОВА, будинок 11, квартира 40
Класифікатор ДК 021:2015:
39150000-8 Меблі та приспособи різніАналіз за цим CPV
Номер договору:
11/2-2020
Дата підписання:
02.11.2020 00:00
Період дії договору:
02.11.2020 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору:
392 600.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стіл кутовий з підкотною тумбою
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Стіл однотумбовий, тумба підкотна
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Шкаф для документів
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Картотека (Реєстратура)
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Картотека (Реєстратура)
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Картотека (Реєстратура)
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Стіл однотумбовий (Реєстратура) з клавіатурою, під системний блок тумба, тумба підкотна
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Тумба (Реєстратура)
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Кабінет №7 Комплект Шафа Стінка 3 секції, 1 секція ширина 1000мм, 2 секції по 800мм
Кількість
1 комплект
Період постачання
до 31.12.2020
Комплект стіл кутовий з підкотною тумбою і стіл письмовий з підкотною тумбою Кабінет №7
Кількість
1 комплект
Період постачання
до 31.12.2020
Кабінет №12 Шафа для одягу з трубою
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Кабінет №12 Стіл письмовий з підкотною тумбою з клавіатурою
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Кабінет №12 Тумба на ніжках під медобладнання
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Конференц-зала Комплект стіл головний з підкотною тумбою і стіл засідання
Кількість
1 комплект
Період постачання
до 31.12.2020
Кабінет №11 Старша медсестра Стіл кутовий з підкотною тумбою
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
№11 Старша сестра Шафа
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
№11 Старша сестра Шафа на 3 відділення з антресолями, в 3 відділені труба
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Кабінет ЕКГ + маніпуляційний Стіл письмовий з підкотною тумбою
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Кімната медперсоналу Кухонна тумба
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Кімната медперсоналу Комплект шаф
Кількість
1 комплект
Період постачання
до 31.12.2020
Кімната медперсоналу Стіл 1
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Кімната медперсоналу Стіл 2
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Підставка під процесор на колесах
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Столова Шафа
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Столова Стіл обідній
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Кабінет дитячий Стіл лікаря двотумбовий з надбудовою глибиною 300мм
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Кабінет дитячий Шафа
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Кабінет гінекологія Стіл двотумбовий з надбудовою
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Фізкабінет Стіл письмовий однотумбовий
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Кабінет (лабораторія) Шафа пенал
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Комплект стіл кутовий однотумбовий з підкотною тумбою з приставним столом однотумбовим
Кількість
1 комплект
Період постачання
до 31.12.2020
Шафа
Кількість
4 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Шафа картотека зі скляними фасадами
Кількість
8 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Тумба МФУ на три шухляди з нішою
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Комплект столів письмових з підкотними тумбами з надбудовою
Кількість
1 комплект
Період постачання
до 31.12.2020
Тумба МФУ на три шухляди з нішою
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Комплект шафа стінка з нішею під сейф
Кількість
1 комплект
Період постачання
до 31.12.2020
Тумба під принтер на колесах
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Стіл письмовий з підкотною тумбою з надбудовою
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Шафа
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Стіл письмовий однотумбовий
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Комплект стіл комп’ютерний кутовий однотумбовий з підкатною тумбою та з приставним столом з підкотною тумбою
Кількість
1 комплект
Період постачання
до 31.12.2020
Тумба на колесах на 3 шухляди з нішею
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Шафа картотека з дверима на дві нижні полиці
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Стіл однотумбовий на 5 шухлядок
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Картотека (Реєстратура)
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Картотека
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Шафа для одягу
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Крісло зі спинкою та підлокотниками
Кількість
47 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Стілець пацієнта
Кількість
42 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Вішалка для одягу
Кількість
13 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Внесені зміни
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
b52ef9a77708460aafc9e997127fa5c5
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження терміну дію договору до 31.03.2021 в зв'язку з відсутністю бюджетного фінансування.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.12.2020 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
21ed505d52964288b1388443f22e5795
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору до 31.12.2021 року згідно п.4 ч.4 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та доповнення розділу 4 пунктами 4.4.,4.5.,4.6., а також внесення змін до реквізитів сторін.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
26.03.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f4d41db5f2ae4552af37d940df3d7aa8
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внести зміни до п.12.1. 12 «Строк дії договору» згідно з п.4.ч4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»; банківських реквізитів та розділ 4 доповнено пунктами 4.4.,4.5.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
13.04.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
de0f13c7bbbe45329664eee22152a582
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внести зміни до п.12.1. 12 «Строк дії договору» згідно з п.4.ч4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»; банківських реквізитів та розділ 4 доповнено пунктами 4.4.,4.5.
Номер додаткової угоди:
1/1
Дата внесення змін до договору:
27.04.2021 00:00
Статус:
Опубліковано