• Спрощена закупівля
  • КЕП

Офісні меблі для КПЗ ДЮСШ № 3

13 100.00 UAH без ПДВ
Номер: 14858f902fae47d687157603115ae7cd
Ідентифікатор договору: UA-2020-10-01-007980-a-c1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Постачальник: ФОП "УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 364
Дата підписання: 23.10.2020 09:00
Період дії договору: 23.10.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 13 100.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 13 100.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стіл кутовий лівий
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 1 штуки
Період постачання до 20.11.2020
Місце постачання 50099, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Зарічна, 3 На карті
Стіл кутовий правий
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 1 штуки
Період постачання до 20.11.2020
Місце постачання 50099, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Зарічна, 3 На карті
Шафа для одягу
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 1 штуки
Період постачання до 20.11.2020
Місце постачання 50099, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Зарічна, 3 На карті
Шафа для паперів
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 1 штуки
Період постачання до 20.11.2020
Місце постачання 50099, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Зарічна, 3 На карті
Шафа для документів
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 1 штуки
Період постачання до 20.11.2020
Місце постачання 50099, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Зарічна, 3 На карті
Тумба під балон
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 1 штуки
Період постачання до 20.11.2020
Місце постачання 50099, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Зарічна, 3 На карті
Тумба під принтер
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 1 штуки
Період постачання до 20.11.2020
Місце постачання 50099, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Зарічна, 3 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Відділ освіти виконкому Ц-М райради
ФОП Ульяхов С.I.
Сума 13100.00 UAH
Статус
Оплачений
23.02.2021 10:08
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: 96e4d29bbf4e44f5a03d100343b0d11a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2020 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод. угода до дог. 364.pdf
p7s
sign.p7s