• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір офісний А3

15 800.00 UAH без ПДВ
Номер: 3dd1c09823c84aaabcd9e8b57dac36fe
Ідентифікатор договору: UA-2020-10-16-005928-a-a1
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Ісакова Наталія Георгіївна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 625
Дата підписання: 16.10.2020 00:00
Період дії договору: 16.10.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Сума договору: 15 800.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А3
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 79 одиниця
Період постачання до 20.10.2020
Місце постачання 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Миру, 29 б На карті

Внесені зміни

    Номер: 190e9843841b4855a195ccca56aefc3d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Викласти п/п. 1.1. Договору в наступній редакції: «В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Постачальник передає у власність Покупцеві, а Покупець приймає та оплачує Папір офісний А3 для складання реєстрів списків виборців (далі – Товар) за кодом ДК 021-2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне. Загальна кількість, часткове співвідношення (асортимент, сортимент, номенклатура), одиниця виміру, ціна за одиницю виміру та загальна ціна яких визначена Сторонами у Специфікації, що є додатком № 1 до цього Договору»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 12.11.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1.pdf